Att träffa en kvinna...
Lenalugg82 skrev 2014-02-12 16:16:07 följande:
Hej! Jag har kollat runt lite i forumet och ser att det finns liknande trådar lite här och var, men det känns inte som om någon passar mig. Jag vill veta om det finns någon likasinnade kvinna här inne. Jag är 31 år, mamma och jag är gift med en helt underbar man. Ganska lyckad i mitt arbetsliv såväl som i mitt privatliv. Välutbildad och social. Jag hade några härliga vilda erfarenheter med andra kvinnor som yngre men jag var aldrig och är fortfarande inte, intresserad av någon relation med en annan kvinna. Däremot skulle jag gärna träffa en kvinna som precis som jag har ett ordnat liv men söker vänskap med en liten twist. Känner att det var lite svårt att komma till skott här Finns det ens någon som skulle passa någorlunda in i ovanstående? I södra Sverige om möjligt? Längtar efter härliga samtal över en fika och lite gott hångel vi kan väl börja här med lite mail. Puss å Kram från "Lena"Lenalugg82 skrev 2014-02-12 16:16:07 följande:
Hej! Jag har kollat runt lite i forumet och ser att det finns liknande trådar lite här och var, men det känns inte som om någon passar mig. Jag vill veta om det finns någon likasinnade kvinna här inne. Jag är 31 år, mamma och jag är gift med en helt underbar man. Ganska lyckad i mitt arbetsliv såväl som i mitt privatliv. Välutbildad och social. Jag hade några härliga vilda erfarenheter med andra kvinnor som yngre men jag var aldrig och är fortfarande inte, intresserad av någon relation med en annan kvinna. Däremot skulle jag gärna träffa en kvinna som precis som jag har ett ordnat liv men söker vänskap med en liten twist. Känner att det var lite svårt att komma till skott här Finns det ens någon som skulle passa någorlunda in i ovanstående? I södra Sverige om möjligt? Längtar efter härliga samtal över en fika och lite gott hångel vi kan väl börja här med lite mail. Puss å Kram från "Lena"Hej vi är ett par som är ganska likt er med barn och är lyckliga att vi har varandra. Tjejen här gillar också att ha trevligt med tjejer