Uppskattar ni kvinnor stil?
Alltså ser ju helt okej ut. däremot är den där mockakavajen för liten eller den ser för liten ut sådär precis så den går att knäppa, inte snyggt. Men stilrent absolut. Skulle jag notera personen på gatan, högst troligen inte. Just för att en sån person är så olika mig, i min värld blir det ytligt nog samma sak som att vi inget har gemensamt alls. Fördom absolut. Hade ett som gick sådär, dyra fina skor, dyra fina skjortor, stilren, dock med jeans till och han tog väl hand om sina skor. Han gick sån till jobbet. Som tur var så mötte jag honom på ett litet hak första gången, visserligen i skjorta men någon gång under kvällen hade han kavlat upp armarna på den så man såg hans fulltatuerade underarmar och han var glad och rolig och satt i sällskap med människor jag redan kände. Men hade han sett ut som han gjort varje morgon när han åkte till jobbet så hade han bara passerat förbi, alltså jag hade säkert tänkt att han såg bra ut men inte varit intresserad av att odla någon form av relation.
För mig är det skillnad vad jag kan uppskatta att titta på och på vad jag själv vill ha eller är intresserad av. Jag uppskattar skönhet, det jag finner vackert oavsett vart jag ser det. Men jag vill inte äga eller ha allt som är vackert bara