• Anonym (Nyfiken)

Hur vanligt med deep-throat?

Min man och jag kommer från helt olika sexuella kulturer kan man säga. Han är betydlig mycket mer "välbevandrad" än jag. Personligen måste jag vara kär för att Ligga (eller liknande) med någon. Detta har resulterat i att jag nu 28 år gammal endast haft sex Med mitt ex och min man dvs 2 partners. När jag första gången gav min man en avsugning blev han alldeles euforisk.. Jag kan tydligen något som Kallas "Deep-throat"? Han hade bara träffat någon tjej som lyckats med det innan. Nu är jag lite nyfiken, han säger att det är ovanligt att tjejer kan det, men jag funderar på om Det bara är ett sätt att ge mig mer trygghet i utövandet så att säga.. Hur vanligt är det? Ni tjejer som läser, kan ni göra det? Ni killar hur ofta har ni råkat på någon som kan göra det, och är det stor skillnad från "det vanliga?"

• Svar på tråden Hur vanligt med deep-throat?
  • Anonym (P)

Du kanske inte lika lätt får kräkreflex...

• Anonym (Kitten)

Jag kan det, men har fått träna länge för att lära mig. Inget jag hade klarat bara så där...

• Anonym (Jorå)

Jag brukar deep-throata min make varje gång under oralsex.. Trodde det var något alla kunde, har aldrig reflekterat över att man kanske inte kan.. Men det är ju klart, man har ju kräkreflexer men det är inget jag tänker på när jag har en kuk i munnen.. 

• en blind vän

Hej. Du stämmer in på min tes att man inte behöver ligga runt för ett bra sexliv, vara bra I sängen . Kul för din kille.
    Har själv aldrig råkat ut för det . Möjligen pga av att jag inte haft så manga partners.

,--O-O
  • Anonym (Inga problem)

Jag har aldrig haft problem att ta den djupt. Det är inget jag övat på eller så, det bara går av sig själv så att säga. Beror säkert på att jag har väldigt dålig kräkreflex. Sånt är ju väldigt olika från person till person :)

• Anonym (P)

Men vaddå! Är det mer skönt med deep Throat rent fysiskt jämfört med en vanlig avsugning? Eller är det själva tanken att man tar den djupt som gör det skönare?

• Anonym (g)

Min nya kille sa att jag var den första som lyckas få honom att komma genom en avsugning, men det är deepthroat jag gör han har dessutom en sådan stor så han är mycket imponerad av mig känns inte som jag ska kräkas men ibland blir det lite intensivt när han "juckar" snabbt då känns det lite som om man ska tappa andan! och när det går för snabbt att jag kommer åt med de nedre tänderna men han kom ju så det måste varit skönt iaf

Svar på tråden Hur vanligt med deep-throat?