• Par01

Få min fru till hotwife

Har länge fantiserat att få se min fru bli påsatt av en riktigt välutrustad man. Frågan är hur kommer man ditt !?
    Hur har ni andra gjort ? Ska man smyga fram det eller berätta öppet om ens fantasi. Föreslår själv det först nämnda då det är en känslig fråga

• Svar på tråden Få min fru till hotwife
  • Bellamio

Hon hade säkert blivit överlycklig! Tycker du ska säga det rakt ut bara :)

• Anonym (cockold)

ni kan bara söka en till cockold på en dejt sida på nätet så kommer många. ni kan välja den som passa era fantasier 

• Anonym (cockold)

jag var det med par några ggr

• Anonym (Partybögen)

Jag frågade min fru rakt ut när hon surfade porr samtidigt som jag smekte henne. Jag frågade "-Skulle du vilja ha en kuk till i sängen?" och hon svarade "JA!". Så enkelt var det. Vi väntar dock ett barn till så det har inte blivit av än, men vi pratar om det och det kommer (troligtvis) bli av så fort det är möjligt. Till saken hör att jag, som anser mig vara hetero, också vill prova på en man. Jag vill suga och eventuellt bli påsatt. Detta vet min fru om och vi vill hitta en bisexuell man.

• Kattpappa08
    Anonym (Partybögen) skrev 2014-02-14 21:45:34 följande:
    Jag frågade min fru rakt ut när hon surfade porr samtidigt som jag smekte henne. Jag frågade "-Skulle du vilja ha en kuk till i sängen?" och hon svarade "JA!". Så enkelt var det. Vi väntar dock ett barn till så det har inte blivit av än, men vi pratar om det och det kommer (troligtvis) bli av så fort det är möjligt. Till saken hör att jag, som anser mig vara hetero, också vill prova på en man. Jag vill suga och eventuellt bli påsatt. Detta vet min fru om och vi vill hitta en bisexuell man.
    Kanske kan ni träffa någon trevlig man på Bodycontact. Lycka till Solig
  • Anonym (cockold)

sök på BC så kommer 1000 tals män

• Anonym (Partybögen)
    Anonym (cockold) skrev 2014-02-15 17:36:29 följande:
    sök på BC så kommer 1000 tals män
    Vi var där, men det är ganska ledsamt med massor av heteromän som dagarna i ända skickar meddelanden som "Ska vi knulla", "vilken sexig slyna" eller "Jag gillar att slicka".
  • Anonym (cockold)

ja, jag var där och hade hittat några par. vi hade fått så skönt sex tillsamman.

• Anonym (Masterski)
    Anonym (cockold) skrev 2014-02-14 19:57:14 följande:
    ni kan bara söka en till cockold på en dejt sida på nätet så kommer många. ni kan välja den som passa era fantasier 
    Det är väl inte en cuckold de söker utan en bull isf?
Svar på tråden Få min fru till hotwife