• Robespierre

Hur var det

Hallå.... För er killar som vart nyfiken på att ha sex med en annan man och sedan haft det, hur kändes det ? Var det lika skönt som ni hade fantiserat om att bli tagna i stjärten och att suga kuk ? Jag är hemskt nyfiken på detta....

4 8 15 16 23 42
  • Svar på tråden Hur var det
  • Isbit

Det lär väl ha vart olika för alla så klart

• de Robespierre

Frågar du för att du är nyfiken på det själv eller för att du är nyfiken på varför vissa göra något du aldrig kan tänka dig göra själv?

• Anonym (..)
    Robespierre skrev 2014-02-15 06:45:27 följande:
    Hallå.... För er killar som vart nyfiken på att ha sex med en annan man och sedan haft det, hur kändes det ? Var det lika skönt som ni hade fantiserat om att bli tagna i stjärten och att suga kuk ? Jag är hemskt nyfiken på detta....
    Underbart! mycket bätte än der traditionella med tjejen!
  • Anonym (33,3)

Jag säger att 33% hatade det, att 33% fortfarande är kluvna samt att 33% älskade det och aldrig mer kommer gå tillbaka till kvinnor.

• Anders 386

Jag förstår frågeställaren. Har lite samma funderingar. Fantiserar ofta om killsex - men hur blir det egentligen i verkligheten? Ger man sig in i nåt som man reagerar negativt på efteråt? Är verkligheten som fantasin? Har ofta fantiserat om att bli avsugen av en man eftersom min fru inte vill suga mig till utlösning, hon tycker det är äckligt. Skulle va härligt att bli avsugen av någon som verkligen VILL suga av. Och som njuter av att suga min kuk, inte bara gör det för att jag vill.

• de Robespierre
    Anders 386 skrev 2014-02-17 09:47:14 följande:
    Jag förstår frågeställaren. Har lite samma funderingar. Fantiserar ofta om killsex - men hur blir det egentligen i verkligheten? Ger man sig in i nåt som man reagerar negativt på efteråt? Är verkligheten som fantasin? Har ofta fantiserat om att bli avsugen av en man eftersom min fru inte vill suga mig till utlösning, hon tycker det är äckligt. Skulle va härligt att bli avsugen av någon som verkligen VILL suga av. Och som njuter av att suga min kuk, inte bara gör det för att jag vill.
    Och då helst en kille? Eller funkar båda?
  • Anders 386
    de Robespierre skrev 2014-02-17 10:09:32 följande:
    Och då helst en kille? Eller funkar båda?
    Skulle egentligen helst vilja att min fru sög av mig - och visade större intresse för min kuk. Men killsex innehåller så mycket mer. Har haft lite kul med ett par kompisar för många år sedan. Det var härliga upplevelser som jag ångrade att jag inte praktiserade mer, vi var lite för fega, vågade bara när vi var onyktra trots att vi båda egentligen ville mer..
  • Robespierre

Vore skönt och pirrigt att bli tagen av en kille och höra honom stöna när det går för honom i min stjärt... Många funderingar

4 8 15 16 23 42
  • HäckHäxan

Och jag är ju inte man, men tänker köra en hangaround i denna tråd ändå Tungan ute

Canis meus id comedit
Svar på tråden Hur var det