• Robespierre

Hur var det

Hallå.... För er killar som vart nyfiken på att ha sex med en annan man och sedan haft det, hur kändes det ? Var det lika skönt som ni hade fantiserat om att bli tagna i stjärten och att suga kuk ? Jag är hemskt nyfiken på detta....

4 8 15 16 23 42
  • Svar på tråden Hur var det
  • Acubens
    HäckHäxan skrev 2014-02-17 20:27:59 följande:
    Och jag är ju inte man, men tänker köra en hangaround i denna tråd ändå Tungan ute
  • Cainmam

Har också funderat och fantiserat om att suga kuk och ta kuk i röven. Men vet inte om jag skulle göra det IRL. En dildo i röven är jävligt skönt! Onanerar med dildo dagligen.

Ni som är nyfikna... Kollar ni på bögporr?

• meadows

Det var spännande, nervöst och upphetsande. Att suga kuk kändes naturligt för mig. Den kändes lenare och mjukare än jag trott ;)
    Har inte blivit påsatt men fantiserat om det. Gillar att penetrera mig själv med dildo.
    Vore spännande att träffa en äldre, maskulin man. Kraftigt byggd, hårig bringa. Jag suger av honom och vi kysser varann. Sen står jag på alla fyra med honom bakom mig...

• Kattpappa08
    meadows skrev 2014-03-22 14:17:21 följande:
    Det var spännande, nervöst och upphetsande. Att suga kuk kändes naturligt för mig. Den kändes lenare och mjukare än jag trott ;)
    Har inte blivit påsatt men fantiserat om det. Gillar att penetrera mig själv med dildo.
    Vore spännande att träffa en äldre, maskulin man. Kraftigt byggd, hårig bringa. Jag suger av honom och vi kysser varann. Sen står jag på alla fyra med honom bakom mig...
    Jag funderar på detta med hångel mellan män som är nyfikna....vill du kyssas och kramas eller endast gå direkt på sexbiten? 
  • meadows

Jag har svårt för pang på, så jag vill kyssas och kramas.

• meadows

Jag blev bisexuell för att jag aldrig haft en tjej.

• Anonym (Sugslyna)

Slicka fitta är underbart, men att suga en stor hård kuk är fanimig HELT fantastiskt. Bli munknullad och svälja. Åhhh, blir kåt bara jag tänker på det

• Acubens
    Cainmam skrev 2014-03-22 07:22:08 följande:
    Har också funderat och fantiserat om att suga kuk och ta kuk i röven. Men vet inte om jag skulle göra det IRL. En dildo i röven är jävligt skönt! Onanerar med dildo dagligen.
    Ni som är nyfikna... Kollar ni på bögporr?
    Ska mycket till om bögporr ska kåta upp mig trots allt :P
Svar på tråden Hur var det