Inlägg från: Anonym (swinger?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (swinger?)

Partnerbyte?

Har varit tillsammans med min sambo i 5 år&till min förvåning så har JAG i fyllan föreslagit partnerbyte!
    Jag tycker att tanken är kittlande,men jag vet inte om jag fixar tanken på att se honom ha sex med någon annan,fastän jag i fantasins värld blir enormt upphetsad...
    Det var min ide&allrahelst så hade jag bara "nöjt"mig med en extrakille i sängen..men för att vara rättvis så föreslog jag parnerbyte,för då skulle ingen kännas sig utanför...
    Det har tom gått så långt att jag har registrerat mig på en 6sida för att söka andra par...min sambo har inget emot detta bör väl tilläggas.
    Behöver råd&tips från er som gör/gjort det hela som jag funderar på att göra?
    Vad ska jag tänka på?Borde vi inte göra detta?Hur blev ert förhållande efteråt?
    Är jag konstig som tänker på detta?
    HJÄLP!!!

• Svar på tråden Partnerbyte?
  • Anonym (swinger?)

Tack för ditt svar!
    Men jag vet ju inte hur det blir efteråt?
    Jag vet att vi har ett starkt förhållande...men"kliar mig i huvet"ändå....
    Det är en stark fantasi som jag har...
    Hur ska jag veta vad som borde stanna i fantasins värld?
    Varför vill vi detta?Borde man inte nöja sig med varandra?Varför ska man ha sex med andra om man älskar varandra?
    Känner mig väldigt kluven...

• Anonym (swinger?)

Tack för svaren!
    Är verkligen nyfiken på detta!men vete 17 om jag är villig att riskera vårt förhållande..
    Är också orolig över att att det hela ska leda till otrohet,gränsen är ju egentligen hårfin om man har de tankar vi har.
    Måste nog tänka mer innan det blir något!Kanske ha sex i samma rum som senaste anonym föreslår?

• Anonym (swinger?)

Tack ännu en gång för era svar&tips!
    Skall tänka igenom detta noga,för det är nog mer jag som inte skulle fixa att se min sambo med någon annan..
    Ska föreslå parklubb till att börja med.
    Swinger:var träffar ni de par ni har sex med?
    vad har ni för regler?använder ni kondom?

Svar på tråden Partnerbyte?