Inlägg från: felix le chat |Visa alla inlägg
  • felix le chat

Varför hatar folk MP?

Det är ett missförstånd att "folk hatar MP"
    Så är inte fallet.
    Dom tycker bara att dom är pajaser.

Vi har för mycket pajaser i riksdagen.  SD+MP+ större delen av V och större delen av KD.
    Björklund är en pajas han med förresten när jag tänker efter.
    Ingen människa i världshistorien har lyckats sabotera ett skolsystem så mycket helt på egen hand.

• felix le chat
    FDFMGA skrev 2016-10-13 20:57:15 följande:
    En välavvägd kritisk artikel som så ofta i DN. Ja, åtminstone såvitt jag kan bedöma.

Kan du tänka dig, Rataxes hur våra främsta tänkare från skrikhögern här på FL närmast har ylat ikapp om att alla journalister är miljöpartister och alltid går MP:s ärenden.

Tja, man kan ju inte beskylla skrikhögern för att överbelasta sina hjärncellSolig
    Om jag hade fått EN KRONA för varje gång du skrivit skrikhöger hade jag kunna gå i pension
    för länge sedan. Å du ljuva tanke.
  • felix le chat
    KillBill skrev 2018-10-14 10:29:23 följande:

Jag tycker förvisso att MPs politik är rätt bra med vad tycker moderata väljare om att M plötsligt har bytt fot och plötsligt köper den politik som de så starkt kritiserade innan valet?

T.ex. så kommer nu moderaterna förbjuda dieselbilar på vissa gator inne i city, skrota planerna på en östlig ringled och har landat i att avtalet för att Bromma flygplats inte ska förlängas? Självklart kommer det att bli en svekdebatt och denna kan drabba M hårt även på riksplanet om det blir ett nyval.

M kommer aldrig mer, med trovärdighet, kunna kritisera S för att driva MPs politik. 

www.svd.se/moderaterna-ar-garanten-for-en-komplett-ringled

Borgarrådsposterna är viktigare än sakpolitiken.
Svar på tråden Varför hatar folk MP?