Inlägg från: Kärringen Nilsson |Visa alla inlägg
  • Kärringen Nilsson

Varför hatar folk MP?

KillBill skrev 2021-03-24 17:07:34 följande:

Även den moderatledda Alliansen hade diskussioner om att slopa det kommunala vetot för vindkraftsetablering. Dessutom föreslog Alliansen med moderaterna i spetsen  att det kommunala vetot för kärnkraftsetableringar skulle slopas. Betraktar du även Moderaternas förslag som fascism?

www.nyteknik.se/energi/miljominister-vill-slopa-vindkraftsveto-6420438
    www.regeringen.se/49bba9/contentassets/b37773c140a34165837544c502ddae50/karnkraft---nya-reaktorer-och-okat-skadestandsansvar-sou-200988
    Nu tycker jag att vi gemensamt står upp för den feministiska politiken och sjunger we shall overcome. Det håller inte att skylla ifrån sig på oppositionen. Istället står vi gemensamt upp för den politik regeringen faktiskt för.
  • Kärringen Nilsson
    Flash Gordon skrev 2021-04-02 18:12:18 följande:

Kanske för att de på allvar tycker att Sverige ska ge bort sitt coronavaccin till andra länder innan alla i Sverige är vaccinerade - som en "solidaritetshandling"?

www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/ministern-vill-ge-bort-doser-innan-alla-svenskar-fatt/

MP har varit modiga och prioriterat invandrartäta områden framför riskgrupper. Nu när dessa fått är det viktigt att resten av världen får sitt vaccin innan det kommer på tal att svenskar får det.
  • Kärringen Nilsson
    Nimzay skrev 2021-04-02 18:20:46 följande:
    Hej Kärringen Nilsson, är du här oxå och pratar om ditt älskade Mp? Skrattande
    Absolut, jag tror MP går en ljus framtid tillmötes. Jag är lite extra förtjust i att man äntligen tar avstånd från vita svenska kvinnor som shoppar. De är verkligen en miljöfara.
  • Kärringen Nilsson
    Nimzay skrev 2021-04-02 18:36:22 följande:
    Jättebra såklart, för då blir det fler produkter kvar till invandrare att köpa istället...kläder, smink, parfymer yey!!FlörtOskyldig
    Vi i MP vill också se en rättvisare fördelning av inkomsterna. Vita kvinnor måste lämna plats för invandrarkvinnor enligt vår nye ledare. Jag tror det är rätt tänkt. Invandrarkvinnor vill ju shoppa och svenska kvinnor behöver ju inte det när de lämnat över sina jobb till de nya.
  • Kärringen Nilsson
    KillBill skrev 2021-04-02 18:36:50 följande:
    Man glömmer inte i första taget när liberalerna dvs SD hang arounds för en sådär 30 år sedan stämde upp i we shall overcome. Jag har för mig att det skedde i Tensta/Rinkeby.
    Ja det är dax att detta sker igen.
Svar på tråden Varför hatar folk MP?