themia skrev 2014-04-08 11:15:11 följande:
Vad håller du på med?
Jag fick för mig att vi skulle kunna ha en saklig diskussion, men jag hade tydligen fel.
Jag förklarade för dig i mejl att jag är aktiv politiker inom MP. Vad får dig att tro att jag inte har koll på vad som händer inom partiet? Och du kallar mig naiv.
Dumheter kallar jag det för.
Men jag ger dig en chans till, att hålla dig på en saklig nivå.
Homeopati är en form av alternativ medicin, som jag personligen inte tror på, jag är övertygad om att de resultat som påståtts förekommit, i själva verket är placebo.
Men, homeopati är inte förbjudet och anses alltså inte vara bedrägeri.
I miljöpartiet sparkar vi inte ut folk så länge de håller sig inom lagens ramar och inte uppenbart motarbetar partiet.
Nu har du fått ett uttömmande svar, så hur vill du ha det i fortsättningen?
Det förvånar mig att du har en så fruktansvärt naiv inställning till homeopati. Det är skrämmande att det finns sådana politiker. Du är ju otroligt okunnig. Med den inställningen finns det ju risk att du kan gå på vad som helst och rösta för någon av de helknasiga motioner som andra stolliga miljöpartister lämnar in. Ta reda på mer om homeopati så att du vet vad det är.
Dessutom så har du ju noll koll på vad som händer i ditt parti. Om du hade varit väljare så hade det kanske varit förlåtligt. Men man bör inte arbeta för ett parti som man så lite om.
Vad skulle du tycka om en SD politiker som inte förstår vad SD står för? Det är ett rimligt krav på en politiker att hen vet vad som händer i partiet. Du är både naiv och okunnig och du är inte lämpad att vara politiker.
Jag har fått ytterligare en anledning att inte rösta på MP. Nämligen dig.Eran inställning till homeopati är hycklande. Jag blev lite chockad när jag läste det som Gunvor G Eriksson (Hon är en otäckt hal politiker) skrev i sin blogg.
Hon skrev att hon var neutral till homeopati och därför ville att homeopati skall jämställas med all annan vård. Denna okunniga politiker lovordar dessutom kvackaren Sanna Edin. Då är botten nåd. Gunvor G Eriksson är gruppledare för MP i riksdagen och man kan väl betrakta henne som en person i miljöpartiets ledning. Hon borde sparkas omgående om miljöpartiet ville hålla sig till sitt partiprogram.
Du vet förmodligen inte heller vem Pernilla Hagberg är? Hon är fortfarande kvar på sin post . Ledningen skäller lite på de som har "fel" åsikter men sedan får de vara kvar eller till och med avancera. Det är hyckleri.. Och varför tillåter miljöpartiet bluffmakare att vara politiker. Det är skrämmande.
Tur för dig att du är anonym så att du slipper skämmas själv men du är pinsam för ditt parti.
Du har klargjort miljöpartiets hycklande inställning till homeopati. Det partiet bör inte få makt att förstöra för oss andra.