Skriva till saknad vän
Hejsan! Jag undrar om jag kan skriva så här till en saknad gammal vän?! Är säkert mer än 10 år sen vi var vänner nu. 07, eller 08 tror jag vi sågs sista gången. Och sen så slutade vi umgås, pga en sak hon inte gillade hos mig. Och sen flyttade hon från stan. Och ja, sen dess har vi inte hörts så mycket. Bara något efter, då hon fortfarande var bitter på mig. Och för något år, eller två. Så skickade jag ett sms till henne, men fick tyvärr aldrig något svar. Men i alla fall. Jag undrar om jag kan skriva såhär till henne: Hej *****! Hur e det?! Hoppas det är lugnt att jag skriver såhär. Jaha, men hur har du det annars?! Jo men jag ville bara tala om, att du är en av personerna som jag saknar i mitt liv. Du betydde mycket för mig *****. Tycker det är tråkigt att vi inte har någon kontakt längre. Tycker du verkligen är en supermysig tjej. Jag lever på med mitt liv här, i lilla ******, än ;) Ja ***** är kanske inte den mest roliga staden kanske. Men men. Det funkar väl :) Hur är det att bo i ***** då?! Hoppas du trivs :) Jag kom ut med att jag gillade tjejer, för ungefär en månad sen nu. Och det känns bra. Nu gäller det bara att hitta den rätta, och det kanske inte är det lättaste precis ;) Men jag ville mest bara höra hur du hade det, och hur du mådde. Men i alla fall, jag är glad att jag fick chansen att lära känna en sådan go och snäll tjej som du :) Hoppas du har det bra. Kram ***** Eller ska jag ta bort, det om vad jag gör, och bara skriva detta istället kanske: Hej *****! Hur e det?! Hoppas det är lugnt att jag skriver såhär. Jaha, men hur har du det annars?! Jo men jag ville bara tala om, att du är en av personerna som jag saknar i mitt liv. Du betydde mycket för mig *****. Tycker det är tråkigt att vi inte har någon kontakt längre. Tycker du verkligen är en supermysig tjej. Men jag ville mest bara höra hur du hade det, och hur du mådde. Men i alla fall, jag är glad att jag fick chansen att lära känna en sådan go och snäll tjej som du :) Hoppas du har det bra (fina *****). Kram ***** Eller vad tycker ni?!