Inlägg från: Anonym (såklart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (såklart)

I rullstol och förstörd för livet, körd som lesbisk?

Anonym (Ärret) skrev 2014-02-17 20:06:35 följande:
    Jag vet att jag är lesbisk men undrar om jag nånsin kommer hitta en tjej.
    Jag är förlamad från midjan och nedåt, sitter i rullstol. Jag har även missbrukat tunga droger sen jag var 14 år, min kropp är väldigt sliten, jag ser mycket äldre ut än vad jag är, är deprimerad egentligen, kan inte jobba.
    Finns det nåt hopp för mig?? Vem vill ha en sån som mig?!
    Klart du kan! LBTQ-världen är ofta mindre fördömande än "hetero"-världen enligt min erfarenhet. 
    Men du ska söka hjälp om du är deprimerad!
  • Anonym (såklart)

Du har en massa livserfarenhet. Och om saker att prata om; vad vill du? Vad tycker du om?
    Jag vet inte hur gammal du är men du kanske ska ta hand om dig själv lite innan du försöker dig på en seriös relation. men ut och flirta kan man ju alltid.  

• Anonym (såklart)
    Anonym (Ärret) skrev 2014-02-17 21:27:54 följande:
    En massa livserfarenhet om att knarka, ljuga, manipulera, festa. Inte som de fina flickorna som har pluggat, som Kan saker, jag kan ingenting om böcker, politik, kan inga språk, inte ens engelska, är inte "insatt" i nånting.

Jag är 21... Jag vill kunna gå och ha ett jobb, vara snygg, resa, vara kär osv.
    Tycker om att träffa kompisar och mina hundar.

Vågar inte flirta. Det är så jävla svårt nu när jag ska va nykter, vet inte hur man gör...
    Om _du_ vill kan du lära dig om politik och böcker. men gör det för din egen skull, ingen annans. Önskar en eventuell partner något du inte vill är det inte rätt person för dig.

Du har hela livet framför dig. Om det är svårt, så flirta inte. Satsa på att lära känna människor istället. Kärleken kommer.
Svar på tråden I rullstol och förstörd för livet, körd som lesbisk?