• Therese8503

Ava kliniken i Riga

Hej Jag och min sambo skall precis börja vår resa mot ett barn och skall ta hjälp av ava kliniken i Riga. Vi har dock stöttit på riktig patrull med hjälp att ta de blodprov som skall tas. Vi har också svårt att hitta en gynekolog som vill hjälpa oss. Tänkte kolla här hur ni andra har gått tillväga. Vi bor i Västmanland om det är någon som har nåt tips till oss.

• Svar på tråden Ava kliniken i Riga
  • swede

Hej! Vad tråkigt att höra att det är problem att få ta prover. Jag och min man har också bestämt oss för Riga och ska starta processen den 4 mars. Jag gick till sjukhuset där jag bor och de gjorde både ultraljud och tog alla prover där. Jag fick betala 300kr. Det var klart på 10 minuter. Dessutom var de väldigt hjälpsamma, trevliga och lovade att hjälpa mig med de nästa ultraljuden också. Och jag fick ringa om jag hade fler frågor. Kolla med sjukhuset där du bor, om de kan hjälpa dig...annars får du/ni kanske åka lite för att få hjälp. Lycka till!!! Hör gärna av dig om ni bestämmer er för att sätta igång i Riga!

• Redan47

det finns en annan ava riga tråd, där finns mycket info. jag ringde runt i mitt område östergötladn och fann en gyn som jag går till för VUL. provtagningarna hittade jag en privat klinik som utför. men min gyn remitterar även nu de övriga prover jag behövt. men ava riga nya, har juen samarbetspartner, prata med riga om det ta kontakt med dem...de kan fixa remiss, så går du till labb typ bara. 

• Redan47

det finns en annan ava riga tråd, där finns mycket info. jag ringde runt i mitt område östergötladn och fann en gyn som jag går till för VUL. provtagningarna hittade jag en privat klinik som utför. men min gyn remitterar även nu de övriga prover jag behövt. men ava riga nya, har juen samarbetspartner, prata med riga om det ta kontakt med dem...de kan fixa remiss, så går du till labb typ bara.

Svar på tråden Ava kliniken i Riga