Vill börja arbeta som strippa, tips & råd?
Hej alla på familjeliv!
Jag är en tjej på 18 år och jag vill börja arbeta som strippa. Detta kommer alltså bli ett jobb utanför studierna på helgarna. Jag vet konsekvenserna och att detta kan leda till prostitution. Men för att undvika det så vill jag få så bra tips och råd av någon här som möjligtvis arbetat/arbetar som strippa.
Jag väljer inte det här jobbet för att jag är behov av pengar, bekräftelse eller diverse, utan bara för det är spännande och av fri vilja.
Jag var på intervju på en strippklubb nyligen. Jag har läst att det finns 3 seriösa klubbar i Stockholm: Prive, Kino och Harem. Jag har varit på en av dom och jag ska dit i veckan för att prova. Jag fick höra under intervjun att vi kommer skriva på ett kontrakt när jag tar jobbet. Jag är väldigt oerfaren av att jobba då jag pluggar och har haft mina föräldrar till hjälp. Men vad bör man passa sig för i ett kontrakt som jag skriver under på? Och är det vanligt att man skriver under kontrakt för ett jobb som strippa?
Jag kommer att få 20% av det jag tjänar (pengarna skattas så det är ingen svartklubb) och jag undrar också, hur går det till om kunderna betalar kontant? Hur vet dessa ''bordellmännen'' hur mycket just jag får in? Och hur ska jag hålla koll på det så jag inte blir lurad?
M.v.h Hanna