Pinsamma stunder
Hej
Jag är en 21 år gammal kille och jag var med om något väldigt pinsamt för 2 veckor sen. Jag har en flickvän som jag varit tillsammans med i cirka ett och ett halvt år nu. Hon är 20 år gammal. När vi två besökte hennes föräldrar för två veckor sen var det första gången jag träffade de. Vi åkte dit för att äta middag, umgås, lära känna varandra och sådant skit man gör när man träffas för första gången.
När vi kom dit och hälsade på varandra verkade hennes föräldrar vara sköna och trevliga människor. Vi satte oss först och pratade med varandra alla fyra. Hennes mamma är ganska ung för att ha dotter som är 20 år gammal. Jo, hennes mamma är 39 år gammal. I alla fall, när vi satt på soffan så märkte jag att mamman verkade gilla mig. När vi åt middag gick allt fint och så men efter middagen när jag och mamman satt och pratade blev allt konstigt.
Hon kollade allvarligt talat på mig som att hon var kåt eller något. Det kändes som att hon försökte se sexig ut med sina bröst och ansikte. Vi satt ganska nära varandra när vi pratade. Ja, men där satt jag och pratade om mitt jobb och sådant så smekte hon mig plötsligt mitt ben, och väldigt nära mitt könsorgan. Jag försökte att strunta i vad som just hade hänt men jag blev så röd i ansiktet att jag sa att jag behövde gå på toa.
Vad gör man egentligen efter en sådan stund?
Är det här något allvarligt?
Borde jag säga detta till min flickvän?
Vad tycker ni?