Första veckan sedan jag fick tillbaks motivationen gick jag ner 1,2 kg, andra veckan 0,7 kg, och nu har det stått stilla i 2 veckor tror jag att det är, visst i helgen var jag på fest, drack en del alkohol och så, men det är så frustrerande, jag blir tokig när inget händer, finns det något som kan boosta igång kroppen lite?
Jag har även mått dåligt i magen några dagar sprungit på toa jättemånga ggr per dag och mitt kiss(ursäkta) luktar lite starkt, så jag undrar om jag får i mig alldeles för lite vätska, troligen, igår drack jag i mig resorb och har även i flera dagar druckit minst en liter vatten, än så länge idag känns magen bättre och jag har inte sprungit på toa, jag hoppas verkligen att jag börjar må som vanligt och börja gå ner i vikt nu.
Det kan vara lite stressmage eventuellt då jag nyss slutat jobba, har börjat plugga matte som jag har jättesvårt för, drömde tom mardrömmar om ekvationer... haha. Är även förkyld fortfarande, jag vill börja styrketräna hemma, känner mig pepp så snälla förkylning försvinn.
Nu på morgonen åt jag bara ett ägg med kaviar, ska ta något att äta till mellanmål nu med en kopp kaffe.
En kompis tyckte att jag ska prova 16:8, men jag vet inte, vill helst att det bara ska fungera att räkna kalorier, någon som kör 16:8?