Kommer kuken växa mer. Jag är 16 år nu
Hej undrar bara om någon har någon uppfattning om när kuken slutar växa. Är 16 år och 17cm lång och 13,5cm tjock nu. Kommer den bli större/tjockare? Undrar bara😌
Hej undrar bara om någon har någon uppfattning om när kuken slutar växa. Är 16 år och 17cm lång och 13,5cm tjock nu. Kommer den bli större/tjockare? Undrar bara😌
Min pojkväns kuk har växt sedan vi träffades, han var 17 då och nu är han 23.
Vill du att den skall växa? Det är ju inte omöjligt att den gör det. Men du har ju redan nu över medellängd. Du får ta det som det blir, inget du kan påverka ändå ju.
Syftar på storleken vi stånd. Är nöjd med längden men vill gärna ha tjockare. Tjockleken är ju trots allt viktigare för de flesta tjejer än längden har jag hört.
Tror att min blev tjockare och lite längre från 16 år till 20 år. Men det är väldigt individuellt hur tidigt, snabbt och vilka kroppsdelar som växer först och sist.
Kärlekshandtagen har börjat växa för mig efter 50
Jag är precis som du, 17 lång, 14 omkrets, men jag vill verklige inte att den växer mer! Lika lite kan jag påverka detta :)
Tror att min blev tjockare och lite längre från 16 år till 20 år. Men det är väldigt individuellt hur tidigt, snabbt och vilka kroppsdelar som växer först och sist.
Kärlekshandtagen har börjat växa för mig efter 50