• Anonym (Anonymous)

Kommer kuken växa mer. Jag är 16 år nu

Hej undrar bara om någon har någon uppfattning om när kuken slutar växa. Är 16 år och 17cm lång och 13,5cm tjock nu. Kommer den bli större/tjockare? Undrar bara😌

• Svar på tråden Kommer kuken växa mer. Jag är 16 år nu
  • Anonym (efgerg)

Min pojkväns kuk har växt sedan vi träffades, han var 17 då och nu är han 23. 

• Sensitiveguy

Vill du att den skall växa? Det är ju inte omöjligt att den gör det. Men du har ju redan nu över medellängd. Du får ta det som det blir, inget du kan påverka ändå ju.

• HäckHäxan
    Anonym (Anonymous) skrev 2014-02-18 19:18:26 följande:
    Hej undrar bara om någon har någon uppfattning om när kuken slutar växa. Är 16 år och 17cm lång och 13,5cm tjock nu. Kommer den bli större/tjockare? Undrar bara😌
    Jo och jag glömde skriva vid länken. Jag antar att storleken du syftar på är vid stånd. Iaf du behöver absolut inte ha ångest över det där. Du kommer vara alldeles okej och underbar för den som tycker om dig oavsett om du stannar där du är eller växer lite till. Det är inte snoppen som är det som är avgörande helt enkelt.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Anonymous)

Syftar på storleken vi stånd. Är nöjd med längden men vill gärna ha tjockare. Tjockleken är ju trots allt viktigare för de flesta tjejer än längden har jag hört.

• Ovidius

Tror att min blev tjockare och lite längre från 16 år till 20 år. Men det är väldigt individuellt hur tidigt, snabbt och vilka kroppsdelar som växer först och sist.
    Kärlekshandtagen har börjat växa för mig efter 50 Obestämd

• Ensomvet

Jag är precis som du, 17 lång, 14 omkrets, men jag vill verklige inte att den växer mer! Lika lite kan jag påverka detta :)

• HäckHäxan
    Ovidius skrev 2014-02-19 12:35:38 följande:

Tror att min blev tjockare och lite längre från 16 år till 20 år. Men det är väldigt individuellt hur tidigt, snabbt och vilka kroppsdelar som växer först och sist.
    Kärlekshandtagen har börjat växa för mig efter 50 Obestämd

Du är säker lika älskvärd ändå, med eller utan handtag Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Anonymous) skrev 2014-02-18 19:40:50 följande:
    Syftar på storleken vi stånd. Är nöjd med längden men vill gärna ha tjockare. Tjockleken är ju trots allt viktigare för de flesta tjejer än längden har jag hört.
    Vet du vad slappna av Den är helt okej precis som den är. Mitt bästa tips är att du lär dig vara fingerfärdig oavsett om din kuk växer eller inte. Med dina fingrar och lyhördhet kommer du kunna skapa mirakel, värt att tänka lite på
    Canis meus id comedit
  • Ovidius
    HäckHäxan skrev 2014-02-20 02:02:21 följande:
    Jo
    men i augusti ska dom vara borta från höfterna och ersatta med muskler på axlar, armar och röv
  • Ovidius
    HäckHäxan skrev 2014-02-20 02:02:21 följande:

tack Flört
  • HäckHäxan
    Ovidius skrev 2014-02-21 16:58:56 följande:
    Jo
    men i augusti ska dom vara borta från höfterna och ersatta med muskler på axlar, armar och röv
    Du får gärna smitta av dig med lite karaktär till mig
    Canis meus id comedit
  • mr me
    Anonym (efgerg) skrev 2014-02-18 19:30:03 följande:
    Min pojkväns kuk har växt sedan vi träffades, han var 17 då och nu är han 23. 
    Jag tror det ligger mycket i det där. Jag tror faktiskt att kuken är en sådan kroppsdel som kan fortsätta att växa hela livet, precis som näsa och öron. Men de går då väldigt väldigt långsamt ju äldre man blir.

Enbart min högst personliga hypotes alltså...
Svar på tråden Kommer kuken växa mer. Jag är 16 år nu