• Caar

lugn bebis v 24

Min bebis har varit så lugn i magen de senaste dagarna, är lite orolig. Är det någon annan som varit med om att bebisen blir lugnare nu?

• Svar på tråden lugn bebis v 24
  • NiXxI

Den har väl mindre och mindre plats att röra sig på?? Kanske därför den blir lugnare. Så länge du känner den ska det väl inte vara någon fara
    Men, om du är osäker och fundersam så kontakta din bm.

• Visslan

Bebisarna kan ju ha lugna dagar oxå ibland men om du känner dig orolig så ska du kolla med din BM..

• NatalieS

Jag har också haft såna perioder. Men är du orolig så kontakta din bm och fråga om du kan få komma dit och lyssna på hjärtljuden för att dämpa din oro.

Lycka till!

• Änglatuss

De va oxå lugna gatan i min mage just runt v 24-25

men sen ställdes de om.. och vilken bökande och sparkande de blev!

• Caar

va skönt att vi är fler som har lugna bebisar, ska nog vänta nån dag men blir det inte mer fart så ringer jag BM

• Igloobåten

Min mage var också i någon slags vilotid mellan v.24-25 men nu är den igång för fullt. Är det så att du inte känt den på flera dagar, tveka inte o höra av dig till din BM för hon finns där för just dig!

• Peppe82

Jag är i vecka 25 och min bebis är jätte lugn. Men det går väl i perioder antar jag. Alla mina värden är bra och hjärtljud. BM sa att det inte var ngt att oroa sig för.

Svar på tråden lugn bebis v 24