• MysMamman87

Var sjutton finns det att köpa bra trosor?

Hej. Det är så att jag har försökt hitta trosor i flera flera månader, men jag hittar inga och nu när jag bara har nåt par kvar så jag måste tvätta hela tiden så vänder jag mig hit.

Vanliga, hipster eller boxer trosor som håller bra utan att det känns som att de åker runt hundra varv. Trosor med sånt där band, som kalsonger har runt midjan. Eller nåt annat band som håller lika bra.

Ge mig tips snälla.
    Vill inte heller kasta bort massa pengar som jag redan gjort.

• Svar på tråden Var sjutton finns det att köpa bra trosor?
  • mammalovis

Skulle gissa att det är samma sort jag köper också. Lite glansigt material med en spetskant tycker jag sitter bra. De ingår ofta i tag 3 betala för 2-sortimentet. Jag köpte 6 nya sist det begav sig (för 1 år sedan) då de omgången innan hunnit slitas i bomullstyget invändigt efter många tvättar. 278 kr gav jag för 6 trosor, men har inte köpt ett par sedan dess då de fortfarande är fräscha ... Jag har visserligen varit gravid och fött barn och inte haft någon mens sedan dess ...

• my1313

Jag har också kört på Lindex hipsters-modell och gillar dem!

• tjej87
    mammalovis skrev 2014-02-19 17:34:49 följande:

Skulle gissa att det är samma sort jag köper också. Lite glansigt material med en spetskant tycker jag sitter bra. De ingår ofta i tag 3 betala för 2-sortimentet. Jag köpte 6 nya sist det begav sig (för 1 år sedan) då de omgången innan hunnit slitas i bomullstyget invändigt efter många tvättar. 278 kr gav jag för 6 trosor, men har inte köpt ett par sedan dess då de fortfarande är fräscha ... Jag har visserligen varit gravid och fött barn och inte haft någon mens sedan dess ...

Nej, dom här är inte glansiga utan mer stretchig bomull... Men samma modell skulle jag tippa på :)
  • Natulcien

Jag gillar Twilfit's trosor. Boxer med spets. Jag tror modellen jag brukar ha heter 'Dolly'.

• Lindsey Egot the only one

Gekås i Ullared har ett märke som heter fam elle. De gör både hipster, boxer och taitrosa. Jag har tai och är jätte nöjd. 3 för 39kr har jag för mig att de tar

• MysMamman87

Tack, men nu har jag fått så mycket tips på trosor med spets, iaf vad jag ser. 

Finns det mer tips på trosor med sån där tjock "kalsong-kant"? :p

• AnnaCaroline

Nu tänker jag rekommendera bambutrosor. De är helt otroligt sköna och sitter verkligen som ett smäck utan att sitta tajt! Köper mina på www.rightstore.se i hipster modell.

• cosinus
    Virriga Vera skrev 2014-02-19 21:11:42 följande:
    ICA Maxi har förvånansvärt bra underkläder till bra priser.
    Japp tycker också icas hipsters är jättebra, tyvärr dock ingen bred kant upptill men jag tycker de sitter bra utan att halka runt. Tycker oftast inte det är upptill som det är ett problem med hur hipsters sitter utan det är såfall i benen.

Har man riktigt tighta byxor måste jag säga att jag föredrar string, då finns det inget som kan knöla när man ålar sig in i byxorna :)
  • tjej87
    MysMamman87 skrev 2014-02-20 09:54:33 följande:
    Tack, men nu har jag fått så mycket tips på trosor med spets, iaf vad jag ser. 

Finns det mer tips på trosor med sån där tjock "kalsong-kant"? :p
    Lindex har sånna i sitt tag 3 betala för 2 sortiment... Vet dock inte hur bra dom är. Sen har ju Björn Borg också, dyrare såklart men riktigt bra enligt min kompis som bara har sånna. 
  • Alisa
    Natulcien skrev 2014-02-19 21:10:16 följande:
    Jag gillar Twilfit's trosor. Boxer med spets. Jag tror modellen jag brukar ha heter 'Dolly'.
    Dom använder jag också. Det är faktiskt de enda trosor som sitter bra och inte skär in i rumpan. 
Svar på tråden Var sjutton finns det att köpa bra trosor?