En fråga till er som varit/är otrogna?
Vad var den främsta anledningen till att ni inte gjorde slut med den ni var tillsammans med och istället valde att vara otrogna?
Vad var den främsta anledningen till att ni inte gjorde slut med den ni var tillsammans med och istället valde att vara otrogna?
jag älskade han men ville ligga med någon annan.
Jag ville både ha bakelsen och äta den.
Pga att han i stort sätt hotade mig,, och såg till att jag skulle tycka synd om honom hela tiden...
Jag planerade inte att ligga med någon annan, så att göra slut innan hade varit omöjligt. Sen brydde jag mig inte heller.
Ville helt enkelt inte lämna. Men hade svårt stå emot frestelser.
Jag älskar min partner, men vi har inte sex längre.
Jag vill ha sex, och är otrogen.
Jag stannade för barnets skull och vårt sexliv var dötråkigt. Sporadiskt, oinspirerat och mer tvingat än för njutningens skull. Med facit i hand skulle jag skött det snyggare och skilt mig innan, men det är lätt att vara efterklok. Hade någon frågat mig för tio år sedan hade jag sagt att jag inte skulle kunna vara otrogen men uppenbarligen har jag reviderat min åsikt.
Var ej lycklig i mitt förhållande och sökte väl bekräftelse på annat håll. Men det var länge sen, i mitt nuvarande förhållande är jag lycklig och får all bekräftelse jag behöver :) (mitt ex slog mig var och varannan dag så har ingen ånger alls över att jag inte var trogen)
Jag har varit otrogen mot 3 av mina pojkvänner och jag har älskat dom alla och därför inte lämnat dom innan. Den första bodde jag inte tillsammans och kände mig ofta lite ensam och tog därför hem andra killar ofta. När jag blev tillsammans med min förrförra sambo så hade jag en grymt bra KK som ja trivdes med, både att knulla och bara umgås och ha kul så då fortsatte jag lixom bara. Min nuvarande sambo kollade jämt på porr och ja sa att jag inte är ok med det, han lovade att sluta men fortsatte ändå, jag sa då att då kan jag ju knulla me andra om vi nu ska skita i vad som är ok och inte för den andra, han lovade igen att aldrig göra om det men han fortsatte och sagt och gjort så knullade jag med mitt ex och 3 andra. Berättade för honom efter efter ett par månader att jag hade varit otrogen (sa att det bara hänt en gång) och att det var pga honom det hände och sen den dagen har han inte kollat mer porr och jag har inte knullat med nån :D