En fråga till er som varit/är otrogna?
Vad var den främsta anledningen till att ni inte gjorde slut med den ni var tillsammans med och istället valde att vara otrogna?
Vad var den främsta anledningen till att ni inte gjorde slut med den ni var tillsammans med och istället valde att vara otrogna?
Man, dryga 40, gift. Otrogen därför att det ger omväxling och sexuella kickar. Jag njuter helt enkelt av det, inte otroheten i sig utan av sexet.
Dessutom är det enkelt och lättillgängligt via olika siter och forum. Man håller sig såklart till gifta kvinnor/sambos som man då vet är ute efter precis samma sak
Nja, jag skulle kunna argumentera för att sexberoende/sexmissbruk/hypersexuell inte är enbart nyttigt. Ett tvångsmässigt tänkande på sex, ett inre tvång att utföra sexuella aktiviteter, sexvanor som medför problem och risker är inte för mig enbart nyttiga. Förstör relationer gör det också, precis som många impulskontrollstörningar. Så för mig är det inte enbart nyttigt och abstinens från risktagande sexuell aktivitet har varit en bra väg ut ur det.
Älskar min man och våra barn. Vill leva resten av livet med honom MEN har känslor för den andra.
Jag svarade "annat"
Därför att jag insåg vad jag hade där hemma.
Under den relativt korta perioden (1 månad) jag hade en affär vid sidan om så insåg jag plötsligt vem det var jag älskade och det var min sambo jag ville leva med och dela mitt liv med. Jag avslutade affären, lovade mig själv att aldrig göra om det, teg som muren och är idag jätte lycklig med min sambo och våra barn.
Men vad dillar du om?
Du ifrågasatte alltså mitt påstående om att man på detta forum får intrycket av att ingen förstår att det kan göra jävligt ont att vara otrogen också, eller hur?
Men det är ju för fan bara att se dig omkring, för det är så. Nuff said.
Jag accepterar att mina påståenden ifrågasätts. haha, men Bamse är bra mycket mer mice att läsa än fl-forum ;)
Om du inte tror att kritiken hjälper någon (vilket är helt riktigt), varför kritiserar du då?!