• Orcha

Min dotter fick smisk av pappan utomlands - rasande!

Han har juridiskt sätt inte gjort något fel eftersom det ärä tillåtet därborta, men kränkningen är skäl nog att inte släppa iväg dottern till honom ensam igen.
    Du ska nog inte överväga att stänga honom ute från dotterns liv om jag kan råda, däremot så tycker jag att du gör klart för honom att du inte lämnar henne ensam med honom igen. Nånsin.

Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Orcha
    Anonym (Mamman) skrev 2014-02-20 19:06:44 följande:
    Lämna henne ensam med vår dotter kommer aldrig hända så den diskussionen får jag och exet ta....

Dottern är ändå relativt liten så att hon vill träffa honom/inte är arg är också ett dilemma... Jag vill ju aldrig se honom men kanske inte vågar förbjuda att de ses.
    Om du förbjuder idag så kommer din dotter att klandra dig senare så du skjuter dig själv i foten lite om du väljer att förbjuda dem att ses.
    Däremot kan du berätta när hon blivit vuxen vad som hände och förklara att därför var du med varje gång de träffades.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
Svar på tråden Min dotter fick smisk av pappan utomlands - rasande!