• Uppenbar

Någon som testat?

Är det någon som testat SERPAFAR TABL 20 X 50MG ? Har beställt via internet? Vet ni om det är samma som vanliga pergotime? Innehållsämnen samt biverkningar? Är det någon överviktig som testat denna? Och om man aldrig haft någon ägglossning förut, tror ni detta fungerar? Har knappt någon mens alls och undrar om det bara är och börja äta dessa tabletter eller måste man vänta på mensen? Kan man äta sina vanliga mediciner när man tar serpafar? Har atarax vid behov och även cipralex och Astmamediciner. Är väldigt nyfiken. Berätta gärna allt för mej =)

• Svar på tråden Någon som testat?
  • friluftsmamman

Hej!
    Jag har precis fått hem mina Serpafar tabletter 50mlx20tab idag med posten.
    Jag beställde från Golden Pharma :) Jag använder inte dom än, utan jag väntar nu på att min mens skall komma. Jag har fått Primolut-Nor tabletter som jag har tagit i 10 dagar för att sätta igång min regelbundna mens.
    Jag återkommer senare när jag har testat tabletterna och berätta om resultatet ;)
    Jag är överviktig, väger 83 kg efter min förra graviditet :P

• StevenDiese

Att köpa tabletter via internet är alltid en risk. Finns oändligt mycket overksamma piratkopior ute på marknaden. Även jätteviktiga mediciner kopieras.

Svar på tråden Någon som testat?