Bebis november 2014
Plussade igår och tror att det blir en nov bebis. Har en dotter på 6mån här hemma så det blir andra barnet :)
Plussade igår och tror att det blir en nov bebis. Har en dotter på 6mån här hemma så det blir andra barnet :)
Maryswe: är också beräknad 3e nov :) enligt fls uträknare iaf.
Har dock noll symtom förutom molvärk/växtvärk. Kände inget med dottern heller och hade en rätt enkel graviditet. Hoppas det här lilla pyret också väljer att vara snäll mot sin mammas kropp :)
Jag känner på båda sidor och det gör faktist rätt ont emellanåt, men det gjorde de förra gången också så jag är inte orolig :)
Bebisen fyller ju inte ut hela livmodern än, utan har fäst sig på väggen någonstans där inne och det är nog där som du känner av molvärken :)
Grattis!! Kul att vi blir ett gäng :D
Hur skulle ni reagera om det skulle visa sig att ni får tvillingar? Jag får typ panik bara utav att leka med tanken haha
Jag känner mig också totalt ogravid
Jag vet inte riktigt, typ 4+5 kanske. Visar sig efter ultra sen. Jag är faktist glad över att slippa alla symtom, speciellt illamående. Känner mig inte alls orolig :)
Tusa: 5+5, då har du inte bf i november väl?
Tänkte ringa och boka in ett vul jag med :) är i 4+6 - 5+2, vet inte riktigt när äl inträffade. Får väl ett mer exakt datum på ultrat :)
Fast vem som helst får såklart boka eget vul hos gyn, men det kostar ju då 350kr precis som att man ska till tex vårdcentralen.
Tusa: okej. Tänkte väl de :p trodde att jag hade räknat fel på mitt bf haha.