• Elmiina

Bebis november 2014

Plussade igår och tror att det blir en nov bebis. Har en dotter på 6mån här hemma så det blir andra barnet :)

• Elmiina

Maryswe: är också beräknad 3e nov :) enligt fls uträknare iaf.

Har dock noll symtom förutom molvärk/växtvärk. Kände inget med dottern heller och hade en rätt enkel graviditet. Hoppas det här lilla pyret också väljer att vara snäll mot sin mammas kropp :)

• Elmiina

Jag känner på båda sidor och det gör faktist rätt ont emellanåt, men det gjorde de förra gången också så jag är inte orolig :)

• Elmiina

Bebisen fyller ju inte ut hela livmodern än, utan har fäst sig på väggen någonstans där inne och det är nog där som du känner av molvärken :)

• Elmiina

Grattis!! Kul att vi blir ett gäng :D

Hur skulle ni reagera om det skulle visa sig att ni får tvillingar? Jag får typ panik bara utav att leka med tanken haha

• Elmiina

Jag vet inte riktigt, typ 4+5 kanske. Visar sig efter ultra sen. Jag är faktist glad över att slippa alla symtom, speciellt illamående. Känner mig inte alls orolig :)

• Elmiina

Tusa: 5+5, då har du inte bf i november väl?

Tänkte ringa och boka in ett vul jag med :) är i 4+6 - 5+2, vet inte riktigt när äl inträffade. Får väl ett mer exakt datum på ultrat :)

• Elmiina

Fast vem som helst får såklart boka eget vul hos gyn, men det kostar ju då 350kr precis som att man ska till tex vårdcentralen.

• Elmiina

Tusa: okej. Tänkte väl de :p trodde att jag hade räknat fel på mitt bf haha.

Svar på tråden Bebis november 2014