Inlägg från: Madeleiiiine |Visa alla inlägg
  • Madeleiiiine

Bebis november 2014

Hej! Hoppar in här! Plussade imorse, på bim -2 tror jag. Går det vägen blir det ett syskon till vår dotter som är 13 månader :)

• Madeleiiiine
    Maryswe skrev 2014-02-26 20:14:45 följande:
    Härligt med så starkt innan bim :)
    Ja, känns lite overkligt alltihoppa men Gud så efterlängtat :)
  • Madeleiiiine
    Hallonsaft skrev 2014-02-27 22:14:23 följande:
    Ja testade också med sådana först men gav upp att försöka läsa av dom rätt så köpte cb som ger glad gubbe istället.
    Oj vad många starka, är dem tagna på olika dagar? Jag hade en liten stegring, och när jag hade ägglossning så var det starkt och försvann några timmar efter. Känner också när jag har ägglossning nu efter första barnet.
  • Madeleiiiine
    Sweeetie skrev 2014-03-03 20:05:40 följande:

Påminner om facebook gruppen, den är hemlig så ingen kan se att man är med eller vad som skrivs. Skicka pm till bubblan79 så kan hon bjuda in! Vore ju jättekul om fler gick med! Glad

Hittar ingen bubblan79? Vill gärna gå med i fb-gruppen :)
  • Madeleiiiine
    minolia skrev 2014-03-04 20:55:20 följande:

Jag ska på vul på måndag, hoppas då kunna se ett tickande hjärta. Förra gången var jag i v 6+4 och såg då hjärtat. Det är sagt att jag ska få "så många ultraljud jag vill" för att känna ett lugn i denna graviditet. Hade en hemsk upplevelse i september då jag var på kub och barnet var svullet och fick besked om att läget var allvarligt. Gick därefter och bara väntade på att barnet skulle dö kändes det som. Två veckor senare dog fostret. Jag var då i v 14 och barnet hade kromosomfel, trisomi 18. Försöker av förklarliga skäl att inte tänka för mycket på graviditeten för att inte stressa upp mig. Vill dock att veckorna nu ska flyga iväg.

Beklagar! Vilken hemsk upplevelse att bara gå och vänta. Hoppas det går bra denna gång för er!
  • Madeleiiiine
    Sweeetie skrev 2014-03-05 19:51:15 följande:

Påminner igen om facebook gruppen som skapats, den är hemlig så ingen kan se att man är med, man kan inte ens se att gruppen finns Glad

Kan du skicka pm till mig? Vill gå med!
  • Madeleiiiine

Jisses vad ni skriver :) grattis till alla som plussat! Jag har inskrivning om 2 veckor och vul i slutet på månaden. Känner ingenting änsålänge, förutom svullen mage. Hoppas på att få en lika toppen grav som med dottern :)

Svar på tråden Bebis november 2014