• Sweeetie

Bebis november 2014

religionmakesconflict skrev 2014-02-27 20:21:35 följande:
    hur tidigt kan man göra VUL? 
    Man kan göra tidigt, men dom vill helst man ska vara i v 7 iaf för att man då har större chans att se det man vill 
  • Sweeetie
    Hallonsaft skrev 2014-02-27 20:33:05 följande:
    Oj då finns det hopp :)
    Du kommer se en liten ärta med tickande hjärta :)
  • Sweeetie

Idag var jag på hälsosamtal, kunde skippat det men de känns så långt mellan besöken så det var skönt att få gå dit tyckte jag. Jag är ju fröken nojig så köpte 3 tester till idag haha. Nu får det vara slut med det. Har tagit alldeles för många, hahaha. Nu känns det iaf lite mer verkligt :) Ser fram emot vul den 17e! 

I söndags stod det 1-2 och idag 2-3 :) Wooohooo!!

• Sweeetie
    religionmakesconflict skrev 2014-02-28 12:45:33 följande:
    Är det nån mer som är runt v4-5 som känner sig ogravid? Jag känner mog extremt ogravid till o från...känner mig nästan som vanligt :( som att ingenting är på gång, är det nån mer som känner sig så?
    Jag känner mig inte gravid direkt förutom att jag har mensvärk till o från och ömma bröst. Du behöver inte oroa dig alls! Jag mådde lika bra med min dotter och hon är 1,5 år nu och fullt frisk!! Så man kan vara gravid men må kanon! {#emotions_dlg.flower}
  • Sweeetie
    Tejj skrev 2014-02-28 20:19:07 följande:
    Har vi nån bf-lista?
    o lista på hur gamla vi är?
    om vi har barn sen tidigare?
    o vart vi bor??
    nej det har vi inte ju :)
  • Sweeetie
    Tejj skrev 2014-02-28 20:18:12 följande:
    Jag känner mig inte så jätte trött, men känner att jag går liksom i en bubbla hela tiden….. känner dock av min puls heeeeeeeela tiden, oavsett om jag sitter, ligger eller står…… o känner sug i magen efter nåt o äta hela tiden… annars ingenting…
    Jag är orolig pga alla mf vi har haft…. har försökt o skaffa barn i över 4år o har "bara" ett barn…… så vi ska göra ett tidigt vul på måndag o sedan kommer jag nog att få göra ett varannan vecka fram tills dess att bebisen är här =) längtar så tills dessa första 13v är förbi då man kan slappna av på ett annat sätt o att det äntligen kan börja synas o att man inte bara ser tjock ut =)
    Förstår din oro! Jag är också otroligt orolig, därför har jag bokat in vul den 17e. Känner man att man behöver så tycker jag man ska göra det! Så känns det inte som en evighet heller :)
  • Sweeetie

Grattis till alla som hoppat in här nu! :) Det finns en facebook grupp, vore kul om fler ville gå med! Skicka ett pm till bubblan79! Glad

• Sweeetie

Jag kommer kika in här lite då och då ändå, men jag använder facebook jämt och ständigt så hänger lite mer där iaf haha. Men jättekul att fler vill gå med, det blir ju roligare ju fler vi är där :)

• Sweeetie

Jag tog clearblue test förra söndagen o då visa den 1-2. Sen tog jag i fredags, alltså bara 5 dagar senare och då stod de 2-3 :) Jag har en kvar som jag ska ta på fredag igen och då borde de ju stå 3+

• Sweeetie
    minolia skrev 2014-03-02 17:28:28 följande:

Ja, jag tog första testet för en vecka sedan och då stod det 2-3 veckor. Igår stod det 3+. Så det känns ju bra!
    Vilken vecka är du i? :)
Svar på tråden Bebis november 2014