Ligga första gången i natt - hjälp!
I natt, närmare bestämt kl 00.30 blir jag av med oskulden. Jag ska ligga för första gången och är så nervös. Är tjej, 20 år. Några tips? Vad ska jag tänka på? Är hetero så det är en kille jag ska ligga med...
I natt, närmare bestämt kl 00.30 blir jag av med oskulden. Jag ska ligga för första gången och är så nervös. Är tjej, 20 år. Några tips? Vad ska jag tänka på? Är hetero så det är en kille jag ska ligga med...
slappna av och ta det lugnt. Gör inget som känns fel för dig. Första ligget är ofta inte fantastisk så var inte ledsen om det inte blir som du tänkt dig. HA KUL!!
Det går säkert bra Ta det lugnt, ha ingen brådska och sluta om det känns obekvämt. Tänk på att använda skydd - kondom!
Hur vet du exakt vilken tid det blir?
Vi har bestämt tid därför vet jag.
Först och främst, är detta något du vill? Om det är så undrar jag varför ni behöver en bestämd tid och inte bara följer era känslor och gör?
Hoho, bara en timme kvar ;) Nej men allvarligt, låt det ta den tid det tar och drick inte alkohol... Kanske konstigt tips, men iom att ni satt halv ett som tidpunkt.
Ska han komma hem till dig kl 00.30?
Du får gärna uppdatera hur det gick så vi får veta att allt är okej. Är du med på det?
Nu gäller det, nu ska jag gå hem till honom (bor grannar). Vi båda är nyktra. Jag vill det här, eller jag vill att det ska vara över, eller att det ska vara bra. Är så fruktansvärt nervös över att det kommer bli pinsamt och dåligt. Uppdaterar er när jag legat klart...
Känner mig så värdelös och äcklig Men, alla andra klarar av det här. Ska försöka göra mitt bästa. Försenad med en minut nu. Nu måste jag gå...
Nu gäller det, nu ska jag gå hem till honom (bor grannar). Vi båda är nyktra. Jag vill det här, eller jag vill att det ska vara över, eller att det ska vara bra. Är så fruktansvärt nervös över att det kommer bli pinsamt och dåligt. Uppdaterar er när jag legat klart...