Kär i "samma sorts killar"?
Jag har efter ett långt förhållande nu blivit singel. Min tidigare pojkvän var väldigt snäll men har vissa egenskaper jag tyckte var lite "barnsliga" Han kollar på Simpsons, är inte världsvan alls och klär sig lite som han vill.
Jag har alltid trott, om mig själv, att jag "vill ha" en man/kille som är lite mer världsvan, kanske tycker om fint rött vin, klär sig fint och är lite mer kulturell.
Nu har jag träffat en ny kille, han är nästan exakt som min förra pojkvän, dvs inte världsvan alls, kroppsarbetare osv.
Jag skäms absolut inte över någon av killarna och deras egenskaper, jag älskade verkligen mitt ex och är väldigt intresserad av den här nya killen.
Vill faktiskt bara höra i fall det finns någon mer som har haft en föreställning om vilken sort människa man passar med för att sen bli nått helt annat?
Jag är absolut ingen snobb, oavsett hur det låter och jag är väl medveten om att även jag har egenskaper andra kan irritera sig på.
Ta det med en nypa salt, det här är bara en stilla undran jag har om kärleken verkligen är blind, på vissa punkter?