• Anonym (fundersam)

Hjälp för kille att hålla längre?

Min man har lite svårt med att hålla länge och vi har funderat på hur man ska göra för att kunna ha sex under en längre stund, samt även lite hårdare. Vi har provat kondom för friktionens skull (vi har andra p-medel), men varken han eller jag tycker om kondom och sexet dör ut.

Han är omskuren på grund av hans religion, jag vet inte om det kan ha med saken att göra?

Alla tips på ställningar eller hjälpmedel, tips och knep tages tacksamt emot.

• Svar på tråden Hjälp för kille att hålla längre?
  • Johan Ason
    Anonym (fundersam) skrev 2014-02-22 14:22:07 följande:
    Min man har lite svårt med att hålla länge och vi har funderat på hur man ska göra för att kunna ha sex under en längre stund, samt även lite hårdare. Vi har provat kondom för friktionens skull (vi har andra p-medel), men varken han eller jag tycker om kondom och sexet dör ut.

Han är omskuren på grund av hans religion, jag vet inte om det kan ha med saken att göra?Alla tips på ställningar eller hjälpmedel, tips och knep tages tacksamt emot.

Prova att leka med glidmedel..Han kan övningsrunka så länge som möjligt utan att komma. Du kanske kan vara med och göra en spännande lek. Sommartid kan kalsongförbud underlätta genom att han lär känna frihet..friktion och nakenhet..
  • Anonym (bättre sex)

är man omskuren brukar man vara mindre känslig men om ni har detta problemet så finns det på nätet flera tips på övningar man kan göra för att öva upp sin uthållighet, kör längre förspel tex, sex behöver inte vara pumpa på. Någon nämnde fördröjningsspray, det kan vara en metod, men det finns också penisöverdrag, en tjockare "kondom" som dessutom ger han en lite större penis, det är som en tjock kondom man trär på penis, det gör definitivt han mycket känsligare, börja med den och när han och du känner att ni närmar er slutet så tar han av den och så avslutar ni naturell, lycka till
    bild på ett penisöverdrag man sätter på sin penis

• Anonym (jaha)
    Anonym (Macke) skrev 2014-02-22 18:01:22 följande:

Bedövningsspray med lidokain (t.ex. "Stud 100") fungerar garanterat och ger inte "baksmälla" som Priligy (som ju annars funkar bra också, utan att bedöva penis). Varianterna med lidokain får egentligen inte säljas i Sverige men det finns en och annan internetbutik som ordnar det ändå, om man letar lite... 

Man får experimentera lite med hur många sprayningar som passar för en själv.

Ok men bedövas inte musen också när det är nåt spray på ballen?
  • Kalegh

Hej!

Jag har ett problem

När jag sex med tjejer jag sluta jätta fårt bara en minuter kan ni hjälpa mig???

• treadup88

jag skulle tipsa om exs delay spray =) den är toppen och jag använde den tsm med min fd :) han tyckte verkligen den var bra och vi hade med testat en himla massa innan..fördelen med sprayen är att man väljer när man vill kunna använda den =) 

• Kenshono

Brukar pumpa upp mig med en penispump och lägga kukring på när jag vet att jag och frugan ska ha kul.
    Då är den både större och hårdare men även mindre känslig av någon anledning så kan hålla på typ hur länge som helst nästan!
    Rekommenderar Girthblaster 2.0 (www.skitstor.se).
    Annars kan ni ju testa andningsövningar, och lugna sexpositioner där han har kontrollen!
    Lycka tilL!

• Anonym (M)

Köp Xylocain på apoteket. Smörj en kvart innan sex. Tvätta av salvan 5 min innan.

• Robert 832

Bara att fortsätta ligga och ofta, man blir mindre över tid och det går även att hålla en orgasm tillbaka.

• Anonym (Tvärtom)

I mitt förhållande är det omvänt. Hustrun kommer mkt tidigare än mig men det ser vi inte som ett problem. Jag får runka ist tills jag kommer i hennes mun

• Anonym (Jack)

Stud 100 nämndes och det hjälper förvånansvärt bra. Jag är omskuren och att man är mindre känslig stämmer inte alls som det nämndes. Det sitter i skallen och när jag är nära utlösning och min fru ännu inte fått orgasm så tänker jag på Zlatan i anfallsläge och det funkar varje gång.

• Anonym (Göran)

Gå till apoteket köp en tub xylocain 5%. Tryck ut ca som en ärta smörj in ollonet. Tvätta händerna. Vänta ca 10 minuter. Skölj sedan ollonet med vatten. Ollonet blir lätt bedövat. Prova er fram med mängden som trycks ut. Jag lovar att han klarar att hålla ut LÄNGE...mycket billigare än salvor sprejer som finns att köpa på nätet. Skriv gärna i tråden hur det gick.

• Anonym (Göran)
    Anonym (M) skrev 2017-11-04 10:18:46 följande:

Köp Xylocain på apoteket. Smörj en kvart innan sex. Tvätta av salvan 5 min innan.

Helt rätt. Jag tipsade om salvan också.
  • Anonym (sexy)

Jag och tjejen läste någon stans att om man drar i pungen och håller kvar strax innan killen får utlösning ska det stoppa utlösningen och dämpa lust känslan så att man kan fortsätta.
    Vi har provat massor av gånger när jag tagit tjejen bakifrån då hon har kommit åt pungen och kulorna bäst i den ställningen utan att det minskat lust känslan det minsta snarare tvärtom.
    Är det någon som har andra erfarenheter av detta.

• Anonym (sexy)
    Anonym (sexy) skrev 2018-09-15 23:55:15 följande:

Jag och tjejen läste någon stans att om man drar i pungen och håller kvar strax innan killen får utlösning ska det stoppa utlösningen och dämpa lust känslan så att man kan fortsätta.
    Vi har provat massor av gånger när jag tagit tjejen bakifrån då hon har kommit åt pungen och kulorna bäst i den ställningen utan att det minskat lust känslan det minsta snarare tvärtom.
    Är det någon som har andra erfarenheter av detta.

Jag har också läst det där med att dra och hålla om pungen ska fördröja utlösningen vi provade också det när vi körde bakifrån .
    Jag sa till tjejen när det närmade sig att dra i pungen och hålla men det var ingen skillnad hon fick satsen i sig 
Svar på tråden Hjälp för kille att hålla längre?