• Anonym (Kuk)

Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart

Ni svenskor som tagit svart stock i er, hur upplever ni sex med vita män sedan?
    Det sägs att svarta är bättre i sängen. Accepterar ni sedan sex med någon som inte kan tillfredställa er lika mycket som en svart stock?

• Svar på tråden Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart
  • HäckHäxan

hahahha ja för hudfärgen är såå sjukt viktig för hur bra man är i sängen Yeah!

Canis meus id comedit
  • Anonym (Ss)

En svart kuk är så sjukt mycket skönare, större och hårdare en en vitings lilla snopp

• Anonym (Tina)

hehe.. Jag märkte då ingen skillnad iaf..

• LindaWiklund
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-22 18:50:16 följande:
    Ni svenskor som tagit svart stock i er, hur upplever ni sex med vita män sedan? Det sägs att svarta är bättre i sängen. Accepterar ni sedan sex med någon som inte kan tillfredställa er lika mycket som en svart stock?
    "Once you go black, you always fucked up."
  • Anonym (Tjej 29)

Herregud vilken idiotisk fråga. Det är ingen skillnad.

• Anonym (Kuk)
    Anonym (Tjej 29) skrev 2014-02-22 19:40:50 följande:
    Herregud vilken idiotisk fråga. Det är ingen skillnad.

Jag har en mörkhyad kompis som verkligen drar över svenskor som om de är kalsonger. Han säger att de alltid kontaktar honom åter och dör för att få knulla honom igen, speciellt redan upptagna kvinnor som jag antar är ihop med svenska män.
  • Anonym (Hah)

Har varit med en mörkhyad och han hade fan ingen stor en. Nej färgen har noll betydelse!

• Anonym (faktiskt)

Efter mina upplevelser så skulle jag säga att de mörka män jag vart med ,faktiskt vart bättre i sängen, dock är de inte storleken på utrustningen utan sättet att röra vid en och få en att känna sig sexig liksom. Men lever med en vit man nu och tänker inte på de :p

• Anonym (mia)

Det verkar som många killar tror att storleken avgör om man blir nöjd i sängen. En hel del annat som räknas kan jag säga. Jag var i hop med en kille med väldigt stor som var bra i sängen. Nu är jag ihop med en kille med normal stor, åt det mindre hållet som är minst lika bra i sängen som min förra. Saknar inte den stora k- ken det minsta.

• HäckHäxan
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-22 20:33:57 följande:

Jag har en mörkhyad kompis som verkligen drar över svenskor som om de är kalsonger. Han säger att de alltid kontaktar honom åter och dör för att få knulla honom igen, speciellt redan upptagna kvinnor som jag antar är ihop med svenska män.
    Troligen för att han är bra i sängen enligt deras preferenser. De har inget med hans hudfärg att göra. 
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart