• Anonym (Kuk)

Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart

Ni svenskor som tagit svart stock i er, hur upplever ni sex med vita män sedan?
    Det sägs att svarta är bättre i sängen. Accepterar ni sedan sex med någon som inte kan tillfredställa er lika mycket som en svart stock?

• Svar på tråden Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart
  • Anonym (jadu..)

Ingen som helst skillnad, är numera gift med min gubbe som kommer ifrån srilanka (antar att den mörkheten räknas?) och det ända är att snoppen är finare att titta på än en "vit"..haha!.

• Anonym (Kuk)
    Anonym (, t.ex. orolig,) skrev 2014-02-22 21:05:14 följande:
    Det är kanske lite coolt och spännande med en svart man. Många svarta är coolare än vita, medans vita är bättre på att organisera sig och hitta på t ex reavinstskatt och sånt. Det är ju bra i det stora hela men det står sig liksom inte när man väl står där och den svarte mannen kör sitt "Hey lady, lessgo to ma place"

Precis, hört också att mörka är charmigare, öppnare och mer "påflugna" än svenskarna som är väldigt reserverade.
  • UniqueSnowflake
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-22 22:39:19 följande:

Precis, hört också att mörka är charmigare, öppnare och mer "påflugna" än svenskarna som är väldigt reserverade.
    Hahahahah fördomar, fördomar och FLER Fördomar!
    ~thorn in your side~
  • SpanskaFlugan
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-22 22:39:19 följande:

Och jag har hört att alla män våldtar och misshandlar kvinnor. Eller är det kanske en bara fördom i still med "svenskar är reserverade"? Vad tror du?
  • Anonym (No difference)

Jag har legat med en mörk kille några gånger och han hade en riktigt stor kuk, men eftersom vi båda var oskulder fanns det inte så mycket skills. Det var väl inget speciellt. Ingen skillnad alls från vita killar. Jag förväntade mig inget annat och reflekterade inte ens över det. 

Who the fuck cares?

• Anonym (Kuk)
    UniqueSnowflake skrev 2014-02-22 22:46:39 följande:
    Hahahahah fördomar, fördomar och FLER Fördomar!

Haha, självklart finns det tafatta mörkhyade och framgångsrika svenskar på den fronten fast det är inte direkt n¨ågon fördom att säga att den genomsnittlige "invandraren" är mer öppen än svensken.

En kvinna vll ju känna sig uppvaktad och jag antar det är en del av varför de tar hem och låter sig föras av en mörk.
  • Caulfield
    Anonym (Kuk) skrev 2014-02-23 01:51:33 följande:

Haha, självklart finns det tafatta mörkhyade och framgångsrika svenskar på den fronten fast det är inte direkt n¨ågon fördom att säga att den genomsnittlige "invandraren" är mer öppen än svensken.
    En kvinna vll ju känna sig uppvaktad och jag antar det är en del av varför de tar hem och låter sig föras av en mörk.
    Fy vad du generaliserar.
    Tror det finns många kvinnor som upplevt att de i större grad har behandlats som objekt mer av svarta än av vita då detta verkar vara en attityd som ligger lite i kulturen för många, är det du tror uppvaktande är?

Om du menar öppen som i sexuell öppenhet så är det nog inte svårt att hitta killar som ställer upp på i princip vad som helst, vare sig det är svenskar eller "invandrare" man talar om.

Det känns nästan som att du själv är grabb av lite mörkare nyans som försöker ego-pimpa svarta män som sängkammarens konungar.

Rent statistiskt sett så är svarta generellt sett inte mycket större än vita, det är en enstaka centimeters skillnad kanske
    Det är mycket porrens fel att de tar män med de största "undantagen" och visar dessa som exempel på gemene svarta man.
    Så den tro du verkar ha att svarta män alla har en 25-centimetare mellan benen är inte mycket att hänga i julgranen.
  • Prutt

För mig är självkänsla en av de viktigaste egenskaperna när jag avgör om jag ska ligga med någon. Jag skulle aldrig orka med en kille som nojjade över att han skulle kunna vara sämre än mina ex.

• Anonym (ja du)

Skalar man av 'omslagspappret' så ser de likadana ut så vem bryr sig om färgen? Det enda skulle väl vara att om man är mörkrädd och råkar dejta en svart kille med taskig humor så har han större möjligheter att skrämma skiten ur en än vad en vit man har.

• tinafo

MYT MYT MYT! Bara för att en kille har en annan färg betyder det INTE att han är bättre i sängen. Det finns alla möjliga olika typer oavsätt hudfärg.

Svar på tråden Hur tänker kvinnor efter att ha varit med svart