Anmäler du andras inlägg till moderator?
Jag misstänker att det är så, att det finns medlemmar här på Familjeliv som anmäler andras inlägg till terminator. Är du en sån som anmäler andra, och varför gör du det?
Jag misstänker att det är så, att det finns medlemmar här på Familjeliv som anmäler andras inlägg till terminator. Är du en sån som anmäler andra, och varför gör du det?
Ja,jag anmäler. Spam,elakheter,tramserier-arga killen,visst var det han...?- och felplacerade inlägg. Vinner oftast.
Inte så ofta, men visst händer det.
Jo, jag anmäler ibland inlägg.
Anmäler grovt rasistiska inlägg och trådar, en del "vanliga" personangrepp så att säga (men nej långt ifrån alla, herregud vem ha tid med det? och ibland är det av sammanhanget bättre att det får stå kvar) och när trådar med potential att bli givande förstörs av enskild pajas. Ibland kan det därför bli ett helt gäng samma dag och sen kan det dröja halvår till nästa.
Det verkar trots allt som att dom riktiga åsiktspoliserna är Familjelivs egna terminatorer. Jag har fått många inlägg raderade utan annat skäl än en allmän hänvisning till reglerna. Det vill säga fel åsikter.