Anonym (Anon) skrev 2014-02-24 17:54:22 följande:
Håller Brad Pitt dig från att gå ut öht? Gör vetskapen om att någon i stan kan ha en Mercedes AMG att du aldrig kör din bil? Är du fullt påklädd och inomhus hela somrarna bara för att Marcus Schenkenberg finns?
Du skapar ett problem bara för att du tror att kvinnor bara bryr sig om en stor kuk. Jag hör vad du säger men tycker att du generaliserar alldeles för mycket och drar helt fel slutsatser. Jag vet inte vad som har hänt dig för att bli så cynisk och självkritisk, på gränsen till att ha förlorat allt vad självkänsla heter. Precis som du säkert har saker hos en kvinna som du kan tycka är extra attraktivt så vet du att allt inte handlar om att ha just denna fysiska sak eller inte för att du skall tycka hon är det bästa sedan skivat bröd.
Kvinnor pratar mycket kukstorlek med varandra. När det gäller små kukar är det på ett skrattretande och hånande sätt i sammanhang när de pratar om mindre bra upplevelser och när det gäller stora kukar är det med nyfikenhet, spänning och kring bra upplevelser. En stor kuk har ett värde som få andra egenskaper kan väga upp, så enkelt är det. Man kan aldrig upplevas som bra med en liten medelkuk eller mindre, bara ok. För att upplevas bra krävs en stor kuk.
På sexkontaktsajter efterfrågas ofta män med krav på stor kuk.
Storkukade män sprids det ofta rykten om och många vet att dessa har en stor kuk. Kvinnor pratar om det, raggar upp för att prova o.s.v. Har man en liten kuk sprids illrykten om det. Har du en medelkuk så är man inget speciellt som någon vet något om.
På swingers-/sexklubbar kan jag tänka mig att de storkukade känner de flesta till och att det är dessa män som får ligga överlägset mest i sådana kretsar också.