Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Förstora Penis

Men är du igång igen???

Folk ni kan lägga ner. Oavsett vad ni säger eller hur ni förklarar så kommer han fortsätta att säga emot och mena att alla kvinnor kräver stor kuk och att inget annat gäller. Han gillar att sitta och spy galla över det där. Det är så jag undrar om han går igång på det själv Drömmer

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 16:37:13 följande:
    Ja, det är jag.

Fler kvinnor föredrar en stor kuk än en liten medelkuk eller ännu mindre. De allra flesta föredrar en stor visuellt. I övrigt gäller svaret jag skrev i inlägg nr 14. 

När möjligheten finns att göra kuken större anser jag att operationen ska subventioneras så att alla är med och betalar för det, så även kvinnorna som bygger på denna storlekshysteri för betala för att det blir åtgärdat och männen får dugliga kukar.
    Eller så räcker det med att du kammar till dig lite och landar i verkligheten, du vet där alla vi andra befinner oss.

Stora kukar är absolut vackra att se, eller iaf vackra stora kukar. Men de är ingen höjdare att leva ihop med, dock dumpade jag inte killen för att hans kuk var för stor, jag tyckte ju om honom, men sex var aldrig helt avslappnat, för det gick inte utan att jag blev skadad.

Så nej alla vill inte ha en kille med stor kuk bara för att de kan vara fina att se på.

Med din teori så borde alla kvinnor få gratis plastik operationer så de kan få stora bröst och så borde alla såklart få gratis vaxning eller ännu bättre laser behandlingar och ta bort hår med för det är ju också ett ideal och en hysteri omkring det.

Det är ändå märkligt då att män med normala kukar och mindre än medel lyckas få knulla och ha relationer och kvinnor med mindre bröst och hår på fittan också lyckas, skumma grejer detta med verkligheten ändå.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 17:04:29 följande:
    15,5 x 12,5.
    En helt normal kuk då alltså. Jag hade lätt valt den storleken framför mitt ex kuk.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2014-02-24 17:30:27 följande:
    Mina 13x11 cm räcker för att få min tjej att skrika av njutning på det sätt jag använder den. Varför skulle jag vilja ha större då?
    Håller med dig, kan inte se något vettigt skäl till att vilja ha större!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 19:16:47 följande:
    Kvinnor pratar mycket kukstorlek med varandra. När det gäller små kukar är det på ett skrattretande och hånande sätt i sammanhang när de pratar om mindre bra upplevelser och när det gäller stora kukar är det med nyfikenhet, spänning och kring bra upplevelser. En stor kuk har ett värde som få andra egenskaper kan väga upp, så enkelt är det. Man kan aldrig upplevas som bra med en liten medelkuk eller mindre, bara ok. För att upplevas bra krävs en stor kuk.

På sexkontaktsajter efterfrågas ofta män med krav på stor kuk.

Storkukade män sprids det ofta rykten om och många vet att dessa har en stor kuk. Kvinnor pratar om det, raggar upp för att prova o.s.v. Har man en liten kuk sprids illrykten om det. Har du en medelkuk så är man inget speciellt som någon vet något om.

På swingers-/sexklubbar kan jag tänka mig att de storkukade känner de flesta till och att det är dessa män som får ligga överlägset mest i sådana kretsar också.
    Alltså du har missat delen med att sex är med än kuk i fittan eller?

Normalstora kukar får knulla frisk på swingers-klubbar dessutom iaf om mannen är lyhörd och socialt begåvad liksom.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 19:45:49 följande:
    Tror du att dom talar om för dig att dom njöt mycket mer med tidigare partners större kukar?

Jag är inte ett dugg bitter, jag är realist och förhåller mig till att min kuk aldrig kommer vara något speciellt.
    Men jisse. Jag kan be mitt ex titta in här. Han hade gärna haft en mindre kuk så han kunde knulla som folk och han är full medveten om att jag absolut föredrar en mindre än hans är.

Hade lätt tagit kille med 13 cm framför mitt ex med 23-24 cm alla dagar i veckan.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 20:30:15 följande:
    Nej, realist och missnöjd över att inte ha en duglig kuk. Längtar till dagen då det går att operera eller på något sätt få den större så jag också får uppleva hur det känns att ha en duglig kuk att knulla kvinnor med.
    Du menar som att operera så du får en grövre kuk då? För en cm länge spelar ingen roll.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nymulen skrev 2014-02-24 21:45:21 följande:
    Handhavandefel kallas det att ha utrustning men inte kunna använda den på rätt sätt. Skärp dej.
    Bäst Skål
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:28:17 följande:
    Klart att kvinnor inte nämnt storlek för dig, du är man och kvinnor skulle aldrig nämna sådant bland män. Det är något som kommer upp när det bara är kvinnor som pratar.

Är du lågt begåvad? Kvinnor pratar visst om sånt med sina killkompisar, du vet man kan prata om sex även om man är av olika kön. Jag har till och med skickat bild på när jag knullar till min bästa kompis, bara för att retas för jag vet att han samma dag sumpat till det med tre olika kvinnor, ratade en träff med två av den för den tredje skulle komma men fick förhinder så där stod han utan sex frustrerad som fan, så jag skickade en bild för att strö salt i såret, så charmig är jag Tyst
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:47:03 följande:
    Precis, en liten medelkuk som min är inget märkvärdigt att se jämfört med en stor kuk.

Bröst är inget könsorgan som används vid penetrering. Hår kan man anpassa. En kuk kan man inte göra något åt...det är skillnaden.

Klart de lyckas få relationer och knulla, men de kommer aldrig vara de som ger en kvinna det bästa och oförglömliga sexet, det duger inte kukarna till för.
    Du har problem med läsförståelsen? Att se på något är inte samma som att vilja ha det i sig.

Bröst går visst att jämföra, då det finns män som är helt galna i bröst och män som faktiskt ratar kvinnor med små bröst enbart för att de har små bröst, så visst tusan kan man jämföra.

En av de killarna jag varit med som knallade bäst hade kanske 9-10 cm kuk, han är den enda som fått mig att komma nära att få orgasm bara genom penetrering, ingen annan har lyckats med det trots att deras kukar varit större. INgen aning om hur fan han gjorde men nån teknik hade han som var sjukt grym alltså.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:48:59 följande:
    En helt omärkvärdig kuk, ja. Det är inte många kvinnor som skulle välja den framför en på säg 18-20 x 15-16.
    Jo det är det. Dessutom beror det ju på vem den sitter på. Är man inte attraherad av någon så kan den ha störst kuk i världen och ändå vara direkt avtändande.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:50:36 följande:
    Nej, det har jag inte missat. Men av någon anledning är det ändå viktigt för många kvinnor att det ska vara en stor kuk.

Det tror jag inte, inte om det finns en storkukad i lokalen.
    Du tror en himla massa.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 22:52:31 följande:
    Men nu behöver vi inte prata ytterligheter. En på 13 cm ska jämföras med en på ca 18 cm om vi pratar åt andra hållet. Hur många skulle föredra 13 cm före 18 cm, inte alls många!
    Jo majoriteten av de jag känner, det inkluderar även lite homosexuella män då.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nymulen skrev 2014-02-24 23:02:06 följande:
    Tack men jag tror inte att vi kan hjälpa till här. Det behövs nog ett proffs.  En psykolog. Mänskligheten har klarat sig ganska länge med alla storlekar. God natt.
    Ingen kan hjälpa till. Skrev det som första inlägg.  Sov gott
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (Realistkuken) skrev 2014-02-24 23:08:07 följande:
    Kvinnor som behöver lite större för att komma vaginalt vill inte ha en liten kuk som min.
    Det är inte särskilt många som kommer enbart av vaginalt, de flesta kör en kombo. De som gör det har nog oftast en lättillgänglig g punkt och har lyckats hitta någon vars form på kuken passar perfekt, dock få förunnat.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    m36 skrev 2014-03-09 11:02:09 följande:
    Kolla denna sida 

5sizes.wordpress.com/averages/

Där finns både information samt bildbevis kring hur olika vi är skapta.
    Åhhh fantastiskt underbara bilder, vackert vackert Hjärta Det är dessutom rätt kuk när en kuktoka/ fantast som jag är inser att jag spanar in de vackra händerna minst lika mycket
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Förstora Penis