Inlägg från: Anonym (Mumin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mumin)

Hur bajsar du?

1. Hur ofta bajsar du och vilken tid på dygnet?
    Sådär en gång var tredje dag. Fullt normalt då jag äter lchf och kroppen helt enkelt tar upp mer av det jag äter. Blir inte lika mycket slaggprodukter. Tid på dygnet varierar.

2. På vilket sätt känner du dig bajsnödig? Bubblar det till, får det ont, trycker det bara på?
    Trycker på antar jag. Det gör vanligtvis inte ont. Har jag ätit något som magen inte gillar (t.ex. större mängd kolhydrater) kan jag få magknip, men det är inte ofta.

3. Hur länge kan du hålla dig? (antar att man inte mätt tiden tills dess att man bajsar på sig, men under hur lång tid är bajsnödigheten hanterbar)
    Varierar väldigt mycket, men jag brukar inte försöka hålla mig utan går på toa så snart som möjligt. Behöver sällan rusa på toa om jag inte är sjuk, men om jag håller mig en längre stund blir det lätt akut.

4. Kan du, liksom typ alla jag känner, bara stiga upp på morgonen, ta med sig kaffe i en take away-mugg och sätta sig på bussen på väg till jobbet och inte bekymra dig över att behöva gå på toa?
    Ja.

Svar på tråden Hur bajsar du?