Hur bajsar du?
Jag känner lite som dig TS och jag var också enormt kaffeberoende innan jag vart så jäkla irreterad på min mage som ballade ur hela tiden när jag drack kaffe ( det eskalerade med tiden ) jag kunde gå på toa ca 3-5 gånger efter varje kopp kaffe och jag kanske drack 8-9 koppar om dagen och när jag hade hållt på så i en månad ungefär så slutade jag tvärt med kaffet och jag hade extrem huvudvärk i ca 10 dagar och viss mornar när jag verkligen kände att idag orkar jag inte med huvudvärk så tog jag en Treo som innehåller Koffien och de funkar. Nu går jag på toa ca 2-3 gånger om dagen och gör nr 2 och det funkar faktist att jag tar en kopp kaffe på ef/kvällen och jag blir inte jätte dåligt. MEN mitt problem har fastnat i huvudet, trotts att jag verkar ha lärt mig vad min mage inte tycker om så mår jag skit dåligt av bara tanken att ta sig hemmifrån. Jag får bla pannikångestattacker av att sätta mig i en bil och blir jätte nervös över att jag kommer bli bajsnödig. Jag har ett stort kontrollbehov av att veta vart de finns toaletter och finns de inte en toa just dit jag skulle vilja åka så åker jag inte för jag är så rädd trotts att magen är någolunda bra. Jag äter ävem Imodium plus när jag vet att vi ska göra längre turer eller vara hemmifrån länge men jag mår ändå dåligt även fast jag inte behöver bajsa på en hel dag då. Va fan ska man göra då? Behöver jag gå och prata med någon? Eller kan de hjälpa att bara prata med nån för jag har inte berättat de här för någon utan jag har bara hållt de inne. Förlåt om jag själv ber om hjälp i din tråd men du kanske känner lika dant? För mig har ju problemet verkligen satt sig i huvudet istället för i magen.