• Anonym (Nej till katt)

Varför har ni katter?

Varför har ni katter? Katter är fula. De luktar. Jag associerar katter med prostituerade. Anledningen till det är att de släpps löst ute på gatorna. Prostituerade damer är också lösa på gatorna. Ibland blir katterna sexade av andra katter. Det blir även prostituerade damer ute på gatan.

Katter liknar djävulen. De har hemska ögon och de är lömska. Man vet aldrig när de ska rivas. Katter borde inte finnas. Och de som har katter borde ianspråktagas av staten och...kasseras!

Varför har ni katter?

• Svar på tråden Varför har ni katter?
  • DaisyHunden

För det första så är katter inte alls fula.

För det andra så tvättar de sig, och min katt luktar inte alls äckligt. Katter luktar inte äckligt.

Jag och min pappa (hos mamma har jag hund) har katt för att vi inte har tid för en hund, men ändå vill ha ett husdjur. Dessutom så var katten mammas från början, men eftersom hunden och katten inte fungerade ihop så har hon flyttat hit.

Hon är en underbar tjej, kommer och hälsar när jag kommer hem osv. Nej, en katt är ont som en hund, men vi kan inte ha hund och då räcker hon till.

Sen, så är det bara trams med att katter är djävulens djur. Jag tror inte på att min katt är någon sorts spion, gör du?

• DaisyHunden

Sorry för spam här nu, men alltså;

Vi har katt för att vi inte vill ha hund. Vi har katt för sällskapet, för att få gosa med henne, för att hon hrlt enkelt är världens goaste katt.

Punkt.

• memmes111
    DaisyHunden skrev 2014-02-24 23:28:14 följande:
    Sorry för spam här nu, men alltså;

Vi har katt för att vi inte vill ha hund. Vi har katt för sällskapet, för att få gosa med henne, för att hon hrlt enkelt är världens goaste katt.

Punkt.

Men jag tycker ändå den är ful. Kan du motargumentera om att din katt är prostituerad? Nej, juste. Punkt.
  • liten94
    memmes111 skrev 2014-02-24 23:30:45 följande:

Men jag tycker ändå den är ful. Kan du motargumentera om att din katt är prostituerad? Nej, juste. Punkt.
    Mina katter luktar inte och de är absolut inte fula!! Alla katter är inte ute katter!?
  • Modernmom

För att annars kommer ju inte tomten och det serveras inga pannkakor på gångertabellen. Duuuh! Vad trodde du?

• lövet2

För tillfället har vi ingen katt, men det är nog bara den här korta perioden. Anledningen till att vi nästan alltid har katt, är att vi inte gillar möss. Ja, inte råttor heller förstås, men här är det möss som är mest aktuella.

• HannaCecilia

Min katt luktar gott, är steriliserad (så ingen katt prostitution här) och hon är gosig. Min man tycker som dig ts.

Jag har katt för jag tycker om dom, speciellt egensinnigheten många av dom har, har även hund om det har nån betydelse.. Fast största anledningen att jag har katt är för hon helt enkelt flytta in (svärmor bor granne och det var hennes katt men katten börja komna över mer och mer efter hon skaffa en till hund och tillslut vägra hon gå in i svärmors hus) yes min katt är min drottning..

Svar på tråden Varför har ni katter?