• Modig79

Ren pulverdiet, pepp!!!

Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?

• Svar på tråden Ren pulverdiet, pepp!!!
  • Modig79

Jag kom inte igång ordentligt förrän i förrgår, men nu är jag på banan! Har påbörjat ett 100 dagars program, med tydliga delm

• Modig79

Jag kom inte igång ordentligt förrän i förrgår, men nu är jag på banan! Har påbörjat ett 100 dagars program, med tydliga delmål. Både träning och kost. Delmål 1 är tio dagar pulver och delmål 2 10 dagar till fortsatt med pulver... Sen börjar min upptrappning efter eget schema och massor av träning :) ... Är så himla glad att ni alla är med och önskar alla lycka till!!!

• Anni Me

Heja heja er som börjar idag och ni som redan är igång. Är så glad att första dagen är gjord nu, - 0,6 kg blev gårdagens plåga i alla fall. Nu är jag på banan igen, ingen huvudvärk i morse i alla fall. O idag är sambon ledig så han kan hjälpa mej att roa lillan här hemma.

• Anni Me
    Terie skrev 2014-03-03 18:36:25 följande:

Jag misslyckades idag smile4.gif Nya tag imorgon!

Glöm idag och fokusera på i morgon, du klarar det här *pepp pepp* första dagen är skit tuff, men det blir lättare.
  • Anni Me

Då inleder jag dag 3 på pulver! Minus 1.9 kilo på de 2 första dagarna i alla fall, det e kul när det går fort. Kämpa på alla nu, vi fixar det här!

• Terie

Nu är jag igång, men råkade bli en macka... Men jag ska inte äta mer idag!

• Anni Me

Då inleder jag dag 3 på pulver! Minus 1.9 kilo på de 2 första dagarna i alla fall, det e kul när det går fort. Kämpa på alla nu, vi fixar det här!

• Anni Me
    Terie skrev 2014-03-04 08:37:21 följande:

Nu är jag igång, men råkade bli en macka... Men jag ska inte äta mer idag!

Hur gick resten av dagen?

Idag är jag jätte glad, vågen visade på tvåsiffrigt i morse :) det har varit ett stort delmål för mej! 2.7 kilo minus hittills, på 3 dagar :)
Svar på tråden Ren pulverdiet, pepp!!!