Ren pulverdiet, pepp!!!
Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?
Hej! Tänkte köra ren pulverdiet i ett antal veckor, någon som är med? Spm redan kör och vill vara med och peppa?
Jag kom inte igång ordentligt förrän i förrgår, men nu är jag på banan! Har påbörjat ett 100 dagars program, med tydliga delm
Jag kom inte igång ordentligt förrän i förrgår, men nu är jag på banan! Har påbörjat ett 100 dagars program, med tydliga delmål. Både träning och kost. Delmål 1 är tio dagar pulver och delmål 2 10 dagar till fortsatt med pulver... Sen börjar min upptrappning efter eget schema och massor av träning :) ... Är så himla glad att ni alla är med och önskar alla lycka till!!!
Heja heja er som börjar idag och ni som redan är igång. Är så glad att första dagen är gjord nu, - 0,6 kg blev gårdagens plåga i alla fall. Nu är jag på banan igen, ingen huvudvärk i morse i alla fall. O idag är sambon ledig så han kan hjälpa mej att roa lillan här hemma.
Jag misslyckades idag Nya tag imorgon!
Jag misslyckades idag Nya tag imorgon!
Då inleder jag dag 3 på pulver! Minus 1.9 kilo på de 2 första dagarna i alla fall, det e kul när det går fort. Kämpa på alla nu, vi fixar det här!
Nu är jag igång, men råkade bli en macka... Men jag ska inte äta mer idag!
Då inleder jag dag 3 på pulver! Minus 1.9 kilo på de 2 första dagarna i alla fall, det e kul när det går fort. Kämpa på alla nu, vi fixar det här!
Jag har tyvärr ingen våg.
Nu är jag igång, men råkade bli en macka... Men jag ska inte äta mer idag!