• linamums

Operera inre blygdläpparna . Tips? Eller någon som gjort som kan berätta om det

Jaha idag var jag till läkaren för har bett om tid för vill operera mina inre blygdläppar som är kanske 3 cm utanför dom yttre . Fick iaf beviljat lätt så kommer nu operera inom 3 månader :) är 28 år . Någon som opererat sig och kan berätta hur resultatet var och om känseln efter å så ?

• Svar på tråden Operera inre blygdläpparna . Tips? Eller någon som gjort som kan berätta om det
  • Fjärilslarv
    linamums skrev 2014-02-26 14:04:48 följande:
    Fjärilslarv: var dom bra då ?
    ja de gjorde sitt jobb.
  • linamums
    Fjärilslarv skrev 2014-02-26 14:09:40 följande:
    ja de gjorde sitt jobb.

I Falun alltså ? Såg det bra ut efter ?
  • linamums

Någon som vet hur mucket som kommer att ta ? Kommer dom ta så läpparna håller sig innanför dom yttre eller jäms med ?

• linamums

Längtar tills operation. Nån som vet om man brukar bli sövd eller inte ? Och hur mycket dom kommer ta bort ?

• linamums

Någon som gjort denna operation som kan berätta hur det får till och efter ?

• linamums

Ingen som gjort operation som kan berätta om den och hur det blir efter å så?

• bellskk
    linamums skrev 2014-03-29 13:11:46 följande:
    Ingen som gjort operation som kan berätta om den och hur det blir efter å så?

Det finns en tråd med en som gjort operationen och erbjudit sig att svara och har svarat på massa frågor! 

Här har du den www.familjeliv.se/Forum-4-46/m72663761.html  :)

• onyxia

Aftonbladet play eller vad det heter hadde ett reportage om en kvinna som oppererat sig och haft otur med lækaren, hon ær skadad før livet och opererades i sverige. Jag hittar tyværr inte klippet nu men såg det dær senast igår. Om operationen ær av estetiska sjæl så bør du undvika, du ær garanterat superfin just exakt precis som du ser ut!

• Radhuspinglan
    linamums skrev 2014-03-02 20:13:58 följande:
    Någon som vet hur mucket som kommer att ta ? Kommer dom ta så läpparna håller sig innanför dom yttre eller jäms med ?

Jag har ingen aning. Man kanske kan få tycka till själv? Mina är naturligt innanför. Ganska långt in (fram tills för typ ett halvår sedan så trodde jag inte att jag hade några). :O De liksom smalnar ut längst ner och går ihop med de yttre. De ligger en bit innanför de yttre och har aldrig "tittat ut". Så jag antar att de tar så de hamnar helt innanför? Fast jag vet som sagt inte. Tycker bara att det känns mest naturligt. Kan ju bero på att jag själv har så, som gör att jag tycker att det känns mest naturligt? Lycka till!
  • Radhuspinglan
    Tvekar skrev 2014-04-27 12:47:01 följande:
    Men varför ???

Hon skrev att de skaver? Inte ser bra ut? Är till besvär?
  • linamums

Nu har jag opererat mig . Känns bra men läkaren som skulle göra det höll på å säga att set var onödigt och förstog inte varför jag fått det beviljat . Hon sa det såg normalt och bra ut . Men jag sa då att det känns inte bra . Kändes otrevligt att hon skulle opponera sig . Bara för hon tycker det ser bra ut så behöver det inte kännas bra . Jag har problem varje dag av detta . Men iaf så ser jag nu att ena läppen är innanför dom uttre medans den andra är utan för en cm . Får dom göra så ? Skiljer ungefär 1,5 cm mellan läpparnas längd. Ville ju helat ha innanför som skydd och bara för att dom gör det för jag inte ska ha besvär kan dom vel göra det så snyggt som det går . Ska nog ringa å fr

• linamums

Nu har jag opererat mig . Känns bra men läkaren som skulle göra det höll på å säga att set var onödigt och förstog inte varför jag fått det beviljat . Hon sa det såg normalt och bra ut . Men jag sa då att det känns inte bra . Kändes otrevligt att hon skulle opponera sig . Bara för hon tycker det ser bra ut så behöver det inte kännas bra . Jag har problem varje dag av detta . Men iaf så ser jag nu att ena läppen är innanför dom uttre medans den andra är utan för en cm . Får dom göra så ? Skiljer ungefär 1,5 cm mellan läpparnas längd. Ville ju helat ha innanför som skydd och bara för att dom gör det för jag inte ska ha besvär kan dom vel göra det så snyggt som det går . Ska nog ringa å fr

• Radhuspinglan

Var du hos en plastikkirurg och gjorde detta? De har ju bra koll på vad som är "snyggt", menar jag.

Svar på tråden Operera inre blygdläpparna . Tips? Eller någon som gjort som kan berätta om det