Blir missbrukare någonsin helt friska??
Du ska så kallat jobba med detta?
jag har precis gett upp hoppet om vården, ingen som är så pass propagandabiten och har så dålig kompetens på sitt plan kan hjälpa folk i behov. jag hoppas du inte får allt för många liv på dina händer under din "karriär".
Nejdå, alkohol är det som missbrukas mest i sverige, cannabis är inte inkörsport, enda som ger den teorin trovärdighet är lagar som sätter det i händerna på langare, langare som inte bryr sig om vad eller till vem dom säljer.
ALL narkotika är illegal, ditt påstående är så fantastiskt löjligt att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, hur ställer du dig mot en annan baksida av h¨hållna politiken, vi har en fullt legal marknad på nätet där lagliga nya obeprövade droger säljs.
Är dom bra för dom är legala?
Att du som yrkesman bortser från vårdens kriterier säger oss bara vilket kvalitet av vård man kan förvänta sig.
Att så pass känslig del av vården som psyk och missbruk styrs av skeva personliga åsikter, det är det som sätter oss högt upp i dödsstatistiken.
Innerligt hoppas jag bara du hittar på allt.
Är svaret ja , då försvinner ju genast mycket trovärdighet för självklart vill du ju då ursäkta och rättfärdiga ditt eget missbruk.
Om svaret är nej vad har du då för erfarenhet av droger eftersom du kan uttala dig så självsäkert?
Själv har jag erfarenhet av 2 anhöriga som fastnat i droger, en är död den andra är fortfarande fast och är ett vrak - ingen av dom ansåg sig ha problem.