Inlägg från: Whitetrash86 |Visa alla inlägg
  • Whitetrash86

Kattjävel!

Du tar hem en katt som inte är din. Du säljer en katt som inte är din. Hur fan tänkte du här?

• Whitetrash86
    BristpåIntelligens skrev 2014-02-26 11:17:28 följande:
    Gayhehielm, hur tänker du nu? Jag vet inte vad gubbjäveln heter eller vart han bor jag har inte hans nummer som sagt han ringde med dolt nummer. MINNS KNAPPT HUR HAN SER UT!! Men du verkar smart kan du inte hjälpa mig?? Jag hade annars bara köpt tillbaka katten för 1000 kr. Men smart har du fler tips jag vågar knappt gå hem, hörde att polisen försökte få tag på mig.
    Klart dom gör... du har ju stulit en katt och sålt den olagligt. Du kan inte få mycket mer hjälp än att gå till polisen och ta ditt straff.
  • Whitetrash86
    BristpåIntelligens skrev 2014-02-26 13:35:57 följande:
    Helvete får väl flytta till mamma och bo där ett tag, tills dom glömmer bort det.
    Hoppas kärringen gråter och ALDRIG får tillbaka sin jävla katt!!
    Har lärt mig en läxa nu.
    Tips ta  ALDRIG hem en katt som ni inte äger för att sälja den på blocket!
    Fuck aina!
    Jag beundrar att din mamma fortfarande är så pass pigg och bor själv när du själv är 63.

Det är ingen tips. Till och med min dotter på 5år vet att man inte tar med ett djur hem.
  • Whitetrash86
    BristpåIntelligens skrev 2014-02-26 14:03:21 följande:
    Du bara så du vet INGEN är perfekt ALLA gör MISSTAG!!
    Så du kan sluta kränka mig bakom skärmen!
    Misstag brukar inte innebära att man gör något brottsligt.
    BristpåIntelligens skrev 2014-02-26 14:02:19 följande:
    Min mamma är bara 17 år äldre än mig och vad försöker du säga att ditt barn som är 5 år är smartare än mig? knappast!!!
    Ja men dåså, beundrar det ändå. Och i detta sammanhang så är min dotter smartare än dig eftersom hon vet att man inte får ta hem katter eller andra djur eftersom någon annan äger dom eller att det är vilddjur.
Svar på tråden Kattjävel!