Anonym (T) skrev 2014-02-27 14:49:37 följande:
Hon bad sin son knulla en annan tjej (dvs. vara otrogen mot mig) och göra henne på smällen för hon vill gärna ha barnbarn men inte med mig som mamman..
Hon skrev ett mail och berättade att hon tyckte jag snyltade på hennes stackars son, att jag var skitig, äcklig och borde vara tacksam för allt han gör för mig
Hon sparkade ut sin son mitt i natten när inga bussar eller tåg gick, för att han sa åt henne att sluta tjata på sitt ex om sex
Hon hängde utanför sitt ex lägenhet, söp och skrek så hennes son var tvungen att ringa polisen och få henne omhändertagen
Hon förnekar att hon har problem med spriten och inte kan hantera sin ekonomi, hon ber sonen om lån hela tiden men betalar aldrig tillbaka, nu lånar han inte ut något mer och hon skyller det på mig, att jag är elak
Hon snackar ofta skit om mig, sambon glömde lägga på luren en gång så jag har fått höra hennes beskrivning av mig..
Hon försöker att jag ska be om ursäkt till henne, för tydligen var det oerhört elakt och fel av mig att be henne hålla sig borta från vårat liv, sluta lägga sig i och att hon inte har någon rätt att döma mig
Jag är gravid och hon har fått för sig att hon kommer få ha något med barnet att göra.. (jo dom kommer få träffas på familjehögtider, men hon kan glömma att hon kommer få vara barnvakt eller få påverka något)
Jag känner mig helt plötsligt lyckligt lottad över min svärmor.