Att vaccinera eller inte?
Ska man tro allt man läser? Kan ju onekligen säga att det knyter sig i magen. vaccin.me/2012/05/21/efter-vaccinationen-slutade-magnus-att-prata-och-titta-oss-i-ogonen-vacciner-ar-rent-kvacksalveri/
Ska man tro allt man läser? Kan ju onekligen säga att det knyter sig i magen. vaccin.me/2012/05/21/efter-vaccinationen-slutade-magnus-att-prata-och-titta-oss-i-ogonen-vacciner-ar-rent-kvacksalveri/
Hur vet man att en 1-2månadersbebis har ett bra immunförsvar? Jag har ett barn som är vaccinerat men ställer mig ändå frågande.
Jag känner också att artikeln är felaktig på många sätt. Har dock inte tillräckligt mycket kött på benen för att argumentera för eller emot. Jag börjar funderar bara..
Som att de t ex sa att man skulle vaccinera sig mot svininfluensan. Det var ju en hel del som blev kroniskt sjuka efter den.
För att jag precis läste den och fortfarande tycker att den väcker en hel del intressanta tankar. Hos mig i alla fall. Kan jag lita på sjukvården 100%? Det går ju inte att lita på dem i andra fall.
Jag skrev en fråga direkt efter. Kan jag verkligen lita på sjukvården? Att bara för att de säger att det är bra så ska man göra det? Hur vet jag att det inte styrs av något annat egentligen. Jag är dåligt påläst i detta ämne o kan inte diskutera det. Jag ville höra andras åsikter om det. Hur folk tänker kring vaccinationer.