Inlägg från: MrsP79 |Visa alla inlägg
  • MrsP79

Hjälp mig! Min dotter dog 11 dagar gammal

Kära vän! Jag vet inte om det finns något vi kan säga som kan få dig att må bättre. Ja, hur överlever människor förlusten av sina barn? Det händer ju bara andra, eller hur? Det har precis hänt dig, och du kommer att överleva, därför att du måste! Det är en fruktansvärd sorg du går igenom just nu, och det gör så hiskeligt ont. En sorg måste man gå igenom, det finns liksom inga genvägar. När jag förlorade mitt barn i magen, sa jag ofta att jag önskade det fanns ett piller som tog bort smärtan. Men jag tror att går man igenom sorgen, så kommer man starkare ur den. Det kommer att komma en dag då du kan skratta igen, och du, det är ok att vara glad när du vill. Minns er lilla flicka för den kämpe hon var. Det finns en mening med allt, tror jag. Vad det är, förstår vi nog inte alltid. Hon kom till er och ni fick uppleva kärlek, tyvärr alldeles för kort tid. Du kommer att klara det, ta en dag, en timme i taget, gråt, skrik, var ledsen, låt allt komma ut! Min son ritade en teckning till mig efter vi förlorade vårt barn, regn på ena sidan och en sol med blommor i gräset på andra sidan. Efter regn kommer solsken, du kommer också att uppleva det! Kram

Svar på tråden Hjälp mig! Min dotter dog 11 dagar gammal