Hey Jude!
neh jag är älskis o nu ska jag pussa på dig. herrå! ♥
neh jag är älskis o nu ska jag pussa på dig. herrå! ♥
hej hej
jag sitter här med druvjuice. åååhh så gott det är. noah hade gått upp 500 g ja. 5720 g. min stora pojke. o 55 lång.
chaia
jodå de känns helt okej. men de halkar ner lite på nästippen. måste nog gå o få de böjda lite bakom öronen o så..
ny brud
mmm.. tvingats till det ja.. stårom det i min dagbok/blogg. sen finns det bild i mitt galleri under "ego".
min dag har varit helt okej förrutom nu i em när jag hade 3 5½åringar här o råkade somna ifrån dem.. la mig ner m noah o somnade.. de hade lekt "experiment" i toaletten... hällt ner schampoo o knäckebröd o gud vet vad mer o lekt...
elims
just det!
får fixa sen då.. har fullt upp nu med att njuta av manfritt o lugna barn o knäckglass ![]()
här hemma stryker ingen... eller marcin strök faktiskt gardinerna jag tvättat häromdagen..
annars så är hela vardagsrumsbordet fullt med tvätt nu. blir galen på sånt.. o inte orkar jag lägga in tvätten heller..
idag får jag besök så jag borde ta ett varv m dammsugaren o skurtrasan.. men det är ju såååå trist.
noah o jag har spenderat senaste 1½ timmen i sängen. han har legat o jollrat o skrattat mot mig.. sååå söt. agnes spelar dataspel sen kl 7 imorse. ska köra ut henne o leka sen efter frukosten..
chaia
diskmaskin är toppen annars
fast du har ju din egen så..
tutim
jo jag vet.. måste vara värsta bra generna det där ![]()
tutim
mm det är det.. ![]()