Inlägg från: elims |Visa alla inlägg
  • elims

Hey Jude!

och jag är glad idag!

Våra pengabekymmer är lösta för att vi fick in flera tusenlappar i oväntad inkomst idag, jag börjar se ljuset i slutet av tunneln när det gäller min uppgift som ska in imorgon och folk var hjälpsamma på bussen idag! Det var tom bättre väder! Inser att jag helt enkelt borde lita mer på Hashem, allt ordnar sig verkligen till slut bara man står ut lite, hakol le'tovah!

• elims

kidA

Vad smidigt med onlinepizza! Var det gott?!
    Åh vad jag önskar jag kunde beställa pizza bara sådär jag oxå!

• elims

Chaia

Har ingen aning, för det är maken som fixar shabbes denna vecka iom att jag har så mycket annat att göra!

• elims

KidA

alltså vad sugen jag blir nu på pizza... gyrosrulle, vad är det för nåt då? såndär calzone?!

• elims

fajga
    Stackare! Har du meddelat mamsen än?!

• elims

fajga
    någon av dina systrar (det var systrar du hade va?! ) får kanske komma och ta hand om dig din lilla sjukling. Synd att du inte kan ta echinaguard, det är ju så bra!!

• elims

Chaia
    Lugnt? nä inte direkt Har en uppsats att ta tag i och slutföra innan mitten på maj så ingen rast ingen ro...

Hur går det själv egentligen?!

• elims

fajga
    men då så, ring och ställ lite krav!

ps. vad härligt med så många syskon!

• elims

Chaia

Jo då, du kommer att bli klar, bara du bestämmer dig.

• elims

kidA: Läser pedagogik för tillfället. Det ingick i min linje (IT & Kommunikation) och jag har blivit kvar helt enkelt för att jag tycker det är så kul. ska skriva uppsats nu om barn och livsfrågor, om barns syn på existentiella frågor som liv och död... uppmuntrande va?!

Är du färdigpluggad?

Svar på tråden Hey Jude!