Inlägg från: Kiralves |Visa alla inlägg
  • Kiralves

Hey Jude!

glad Sabbat allihop
    ..hoppas att min man köpt hem lite vin...såg en systembolagspåse...
    denna Sabbat har vi för ovanlighetens skull någon att fira den med, gör att det känns extra bra

• Kiralves

fick ett glas rött:)
    nu ska jag sova
    borde också göra något åt min ohotta frisyr....henna låter intressant hattifnatt.

• Kiralves

mayas mamma...ang sport, dagen efter att vi gift oss satt min man som klistrad vid min pappas dator för att följa en fotbollsmatch via nätet..mina föräldrar hade inte kabeltv...dgen efter skulle vi på bröllopsresa och han surade för en annan match han skulle missa då

• Kiralves

Gulligt med Milly
    gör inget om det inte finns i Sverige, det är ju lätt att uttala
    alla har haft problem med mitt namn och unrar alltid om jag heter det jag heter..fast det inte ens är så värst konstigt, nu har namnet blivit vanligare

• Kiralves

Monsa, haha, jag blev arg på min man idag så han hotade med att inte städa...vi har ettårskalas idag...då sa jg förlåt..och då städae han hela huset..jag slapp städa alls, fick bara fixa maten samt tårtorna:)

• Kiralves

mayasmamma, kram till dig, hoppas allt blir lite bättre snart, min man har också haft lite ångest i Sverige ibland, han kan bli sur för att han inte förstår "systemet" men nu är det bättre för oss, hur länge har ni bott här?

• Kiralves

Nej min man är inte Israel, han kommer från Isle of Man (UK)

• Kiralves

nu ska jag försöka söva mina småttingar...är helt slut efter deras födelsedag

Svar på tråden Hey Jude!