V 7, känner mig som en flodhäst :(
När jag plussade för ett par veckor sedan vart jag överlycklig! Som jag har längtat!
Förutom galet ont i brösten (som redan växt en storlek!) så hade jag inga direkta andra symtom, förutom utebliven mens då.
Ganska snabbt kom tröttheten, den är verkligen brutal och jag känner mig helt golvad hela tiden!
Detta har ju gjort att nästan all form av fysisk aktivitet helt uteblivit, och insåg nyligen att jag inte har någon midja, magen är som en veckig degklump och svullnar upp som en ballong efter middag.
Nu har jag dessutom blivit jättesjuk med halsont, feber och en eländig hosta så nu kan jag inte göra mycket alls.
Normalt sett är jag en aktiv person...ja jag har lätt att gå upp i vikt, men även lätt att gå ner så länge jag håller igång, men nu kan jag inte det. Om det ska fortsätta såhär kommer jag gå upp hur mycket som helst innan V 12 när tröttheten ska ge med sig.
Hur gör ni andra? Kan ni ligga i denna koma utan att gå upp i vikt eller känna er som en flodhäst?
Min största skräck är att inte orka göra något, att bli tjock och lat och inte orka göra något åt det, men det har ju varit ganska långt ifrån min verklighet att jag inte direkt legat sömnlös över det, förrän nu.
Jag behöver få skriva av mig ang detta då jag för tillfället inte njuter det minsta av att vara gravid, bara så rädd att jag ska gå upp 30kg och inte orka med mitt jobb, eller röra på mig eller något alls.
Hur tänker ni?