Livsförändring
Jag tycker det inte går särskilt bra för mig i livet jag ligger fortfarande och skrapar i botten jag har satt ner foten i marken och sagt åt mig själv att sluta det har inte funkat särskilt bra för det är många trådar att dra i och jag vet inte i vilken ände jag ska börja dra i det är mycket som behöver göras och jag har en lång väg framför mig jag tror inte jag klarar av den här resan själv - livsförändring. Jag lever inte de livet som jag vill leva, tog en extra titt idag och verkligen skrev upp allting jobb och karriär, relationer och utbildning, med mera och insåg att det inte gick bra alls. Jag vill göra en enorm förändring i mitt liv jag vet inte hur jag ska starta behöver nog någon som kan styra upp mitt liv och ge mig pepp. För nu är jag riktigt less på att alltid hamna i samma bottenskrap som förut. Fler som har känt på samma vis att ni har hamnat i botten isåfall hur lyckades ni ta er upp.? Jag är fast.
Jag föreställer mig själv som en social person som gillar att festa och träffa nya människor, föreställer mig att jag ska ha en stabil och trygg man vara gift och förlovad och ha barn, en egen familj. Föreställer mig att jag jobbar med musik på heltid drömmer om att ha en egen musikstudio spela in låtar åt kända artister, Drömmer om att bo utomlands inte i Sverige det är jätte mycket som jag vill men når inte upp till det, själv. Mycket jag drömmer om, ibland tänker man "tänk om jag var placerad i någon annans kropp?". Jag vill även bli författare, skriva massor med böcker, jag vill bli konstnär och måla riktig gammaldags konst. Jag har i alla fall drömmar att uppnå dem blir betydligt svårare. men för att få en mer inblick på hur jag vill ha det på ett ungefär.