• Anonym (Camilla & Johan)

Hur ofta tittar ni par på porr/porrfilm?

Hur ofta tittar du och din pojkvän tillsammans på porr/porrfilm? Vilka filmer/vad för porr gillar ni att se? Har ni barn? När ser ni på porr då?

• Svar på tråden Hur ofta tittar ni par på porr/porrfilm?
  • Anonym (Swinger)

Det brukar bli minst en gång i veckan och vi tittar helst på bra filmer med känsla och erotisk laddning och inte bara ett manligt könsorgan som åker in och ut i ett kvinnligt könsorgan eller anus för att sluta med att killen sprutar i ansiktet på tjejen. Den typen av filmer ger oss ingenting utan vi vill se hela människor som har sex på ett trovärdigt och respektfullt sätt. En stor favorit är de filmer som Erika Lust gör. Blir också en hel del amatör och semiamtörfilmer, Nu har vi haft en period med rätt mycket Tjeckisk amatörfilm från en swingerklubb och privata fester. Barnen har sedan länge flytt boet så där har vi inga problem så vi tittar lite när vi vill och lusten faller på. 

• Modernmom

Tryckte för snabbt.

Ja, vi har fyra barn. Vi ser på ren porrfilm på mobilerna. Och vi tittar när alla sover och vi har lagt oss i sängen.

• Anders 386

Vi tittar aldrig på porrfilm tillsammans. Min fru tänder inte på det. Hon har alltid sett det som en konkurrent till henne istället för en gemensam njutning. Har bara kollat på nån gladporr ihop på 70-talet. Själv smygkollar jag lite på xhamster, men det är inte ofta. Då blir det mest amatörfilmer med mogna damer som påminner om min fru, gärna filmer med två män tillsammans med en kvinna.

• Hunters Gaze

Ganska ofta...

Amatörporr... finns inget mer avtändande än silikonbarbie-brudar som låtsas njuta..

Finns ingen som njuter av regisserad porr !

Antingen när barnen/ungdomarna sover eller de veckor det inte finns barn hemma...

• Robert 832

Det händer aldrig längre. Min sambo tycker inte illa om sådant men det påverkar henne på fel sätt. Istället för att njuta av det kan hon fnissa till eller kommentera nått hon tycker är konstigt ungefär som vore det en komedi.

• MickeyKnox

Svårt att säga - ibland? :)

Mest amatör men min sambo tänder något enorm på bi-porr (MMF) så det händer väl att vi ser en och annan sån också. Man får väl offra sig. *skratt* 

(skämt åsido så är det lite förbjudet och lite spännande)

• Anonym (Tjej)

Vet inte hur ofta han kollar, själv kanske jag gör det en gång i veckan. Vi kollar oftast inte tillsammans då vi gillar olika typer av porr Tungan ute

• Anonym (Ibland)

När behovet uppstår, men det finns inget mönster där. Det händer att han ligger bredvid mig och runkar till porr. Jag älskar det.

Svar på tråden Hur ofta tittar ni par på porr/porrfilm?